لاوروف، آمریکا و اتحادیه اروپا را به توتالیتاریسم متهم کرد

مسکو اعلام نمود که تلاشهای غیرقابل قبول را برای ایجاد توتاریسم توسط ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا در نظر می گیرد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، سرگی وروف وزیر امور خارجه روسیه امروز در سخنرانی خود اعلام نمود که غرب دیگر با قوانین حقوق بین الملل و مطالبات برای رعایت قوانین خود را در نظر نمی گیرد.

لاوروف از تلاش غرب برای تبدیل روسیه به کشوری "مطیع" خبر داد

 لاوروف در ادامه افزود که روسیه از همه می خواهد دنباله روی اهداف و اصول منشور سازمان ملل باشند و از دخالت در امور داخلی کشورها، تهدید به زور و متوسل شدن به آن اجتناب کنند.

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه امروز جمعه اظهار داشت، روسیه از همه کشورها می خواهد اهداف و اصول منشور سازمان ملل را دنبال کرده، در امور داخلی دیگر کشورها دخالت نکنند و تهدید به زور و استفاده از آن را کنار بگذارند.

لاوروف در نشست مجازی اعضای شواری امنیت سازمان ملل گفت: "روسیه از همه کشورها می خواهد در ایجاد سیاست خارجی خود، بدون قید و شرط از اهداف و اصول منشور (سازمان ملل) بهره برده، از احترام به برابری حاکمیت کشورها، عدم مداخله در امور داخلی آنها، حل و فصل اختلافات توسط ابزاردیپلماتیک و سیاسی اطمینان حاصل کرده و مانع از تهدید به زور یا توسل به آن شوند. "

ور در ادامه سخنرانی خود در این نشست افزود، غرب دیگر نگران هنجارهای حقوق بین الملل نیست و خواستار پیروی از قوانین خود است.

بحث و گفتگو