بازگرداندن اموال میلیاردی یک مسافر توسط راننده ایرانی +عکس

یک راننده ابهری کیفی را که حاوی یک میلیارد تومان پول و یک کیلو طلا بود به صاحبش برگرداند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، پیدا شدن و بازگرداندن کیفی حاوی یک میلیارد تومان پول و یک کیلو طلا توسط یک راننده ابهری جنجال تازه‌ای در فضای مجازی بوجود آورده است.

محمد ترکی راننده ابهری پس از پیدا کردن کیف در اتوبوس، خود بدون اینکه وسوسه شود تلاش کرد تا مسافر را بیابد و امانتی که نزد او بود را به او بازگرداند. او صاحب کیف را پیدا کرد و در نهایت کیف پر از پول و طلا را به او بازگرداند. عوامل راهداری و حمل و نقل شهرستان ابهر نیز در همین راستا طی مراسمی از پاکدستی این راننده تقدیر و قدردانی کردند.

کاربران بسیاری رفتار این راننده تاکسی را تحسین کردند. برخی از کاربران متعجب‌اند از اینکه فردی با کیفی پر از پول و طلا سوار اتوبوس شده است و کیف خود را جا گذاشته است. جمعی از این کاربران با کنایه و تمسخر عنوان می‌کنند این رفتار فقط از یک سارق بر‌می‌آید که کیفی با این حجم از پول و طلا را با اتوبوس جابجا کند و بدتر از آن، آن را نیز جا بگذارد. کاربرانی نیز عنوان می‌کنند راننده نباید این کیف را برمی‌گرداند چراکه او کیف را پیدا کرده بود و می‌توانست برای او باقی بماند. این کاربران عنوان می‌کنند اگر تجربه چنین اتفاقی را داشته باشند کیف پول و طلا را برای خود برمی‌دارند و به صاحبش بازنمی‌گردانند.

بحث و گفتگو