بوریس جانسون به انتقال پول مودیان به معشوقه خود متهم شد

نماینده حزب کارگر انگلیس نخست وزیر این کشور را به پاسخگویی به مالیات دهندگان در خصوص اعطای کمک‌های دولتی به معشوقه‌اش فراخواند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Mirror، آنجلا راینر، نماینده حزب کارگر انگلیس، بوریس جانسون، نخست وزیر این کشور را به پاسخگویی به مالیات دهندگان در خصوص اینکه آیا حقیقتا در اعطای کمک‌های دولتی به جنیفر آرکوری، معشوقه سابق جانسون تفاوت خاصی در نظر گرفته شده است، فراخواند.

اعتراف تاجر آمریکایی به داشتن رابطه عاشقانه با بوریس جانسون

راینر خاطرنشان کرد که طی هفته گذشته اطلاعاتی که گواه بر سو استفاده حزب محافظه کار کشور از پول بودجه است، منتشر شده است؛ در این رابطه، پرونده ارتباط جانسون با آرکوری اهمیت تازه ای پیدا می کند.

در نامه منتشر شده از راینر آمده است: در پی انتقال دو میلیارد پوند از قراردادهای دولتی به حامیان مالی و دوستان حزب محافظه کار در طی شیوع ویروس کرونا، نگرانی عمومی قابل توجه و موجهی در مورد " خویشاوندسالاری" و برخورد ویژه با افراد نزدیک به حزب وجود دارد.

نماینده حزب کارگر انگلیس از جانسون می خواهد كه برای اطمینان مردم کشور از اینکه هیچ گونه  کمک های مالی دولتی یا دسترسی ترجیحی برای جنیفر آرکوری وجود ندارد، اقدام فوری انجام دهد. راینر در نامه خود، با استفاده از روابط موجود با وزرای محافظه کار و اعضای پارلمان، بر انتشار اطلاعات دقیق در مورد شرکت هایی که از طریق VIP به اصطلاح قرارداد دولتی دریافت کرده اند، اصرار دارد.

Mirror می نویسد: اکنون مقامات انگلیسی قصد دارند تحقیق در مورد اینکه آیا برخورد ارجحانه ای با آرکوری وجود داشته است را مجددا آغاز کنند.

بحث و گفتگو