فرمانده ناجا: از مامور وظیفه شناس خود حمایت خواهیم کرد

رئیس پلیس راهور تهران: عمل سرباز ما در برخورد با خودروی متخلف نماینده مجلس به طور کامل درست و برگرفته از قانون بود.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی ایران درباره برخورد نماینده مجلس با سرباز پلیس راهور گفت: در دقایق اولیه که از این موضوع اطلاع پیدا کردم به بازرسی ناجا و معاونت حقوقی ناجا دستور دادم موضوع را پیگیری کنند. 

وی ادامه داد: اگر اتفاقی که رخ داده بر اساس چیزی که گفته شده باشد حتما از مامور وظیفه شناس خود حمایت خواهیم کرد. در حال بررسی این موضوع هستیم و همه باید قانون و مقررات را رعایت کنند. رعایت قانون برای کسی مستثنی نیست و همه در برابر قانون یکسان هستند. 

واکنش کاربران شبکه های مجازی به سیلی زدن نماینده مجلس به سرباز

سردار اشتری درباره برخورد یکی دیگر از نمایندگان مجلس با پلیس راهور گفت: پس از اثبات این موضوع از مامور ناجا حمایت شد و با کسانی که قانون را رعایت نکردند طبق قانون برخورد شده است.

سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران نیز درباره اخبار و فیلم منتشرشده مبنی بر سیلی زدن یک نماینده مجلس به صورت سرباز راهور در خط ویژه، گفت: کار سرباز ما کاملاً درست و برگرفته از قانون بود و سرباز نباید به خودرویی که فاقد مجوز بود اجازه تردد در خط ویژه می‌داد. مستنداتی مبنی بر برخورد فیزیکی نماینده با سرباز پلیس راهور داریم که کاملاً کفایت می‌کند و باید ببینیم مرجع قضائی در این رابطه چه تصمیم‌گیری‌ای خواهد کرد. مستندات خود را نیز در این رابطه به مرجع قضائی ارسال کرده‌ایم.

بحث و گفتگو