ارزیابی انگلیسی ها از رزمایش نیروهای هسته ای روسیه

روزنامه انگلیسی دیلی میل از رزمایش نیروهای هسته ای روسیه خبر داد و در مطلب خود در اینباره را از عباراتی همچون "آماده سازی برای جنگ هسته ای" و "تشدید تنش با غرب" استفاده کرد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب با واکنش های زیاد خوانندگان این روزنامه انگلیسی روبرو شد.

طوری که قبلاً وزارت دفاع روسیه گزارش شده بود ، ارتش روسیه در این رزمایش ، عملیات پرتابگرهای موشکی استراتژیک ، هواپیماهای استراتژیک و زیردریایی هسته ای ناوگان شمالی خود  را تمرین کرد.

کاربری به نام  illuminated_one  با تمسخر نوشت: "این روسهای سمج . چطور آنها جرات می کنند مانند هر کشور دیگر در دنیا تمرین های نظامی انجام دهند و چگونه جرات می کنند مرزهای خود را به طور مداوم به ناتو نزدیک کنند؟".

تمرین جنگ هسته ای در آلمان

کاربری به نام  Mummy Badgers خاطرنشان ساخت: "هیچ چیز تعجب آوری در این وجود ندارد. هر کشوری رزمایش های نظامی خود را انجام می دهد."

lestera1 می نویسد "من هیچ داستانی از تجاوزات انگلستان ندیده ام پ و ایتکه نیروی دریایی سلطنتی یک موشک بالستیک Trident D5 را در سال 2016 پرتاب کرد ، یا ایالات متحده که تقریباً یک سال پیش چهار موشک از این نوع را  پرتاب کرد. این عجیب است".

Hollow81 می نویسد : "ایالات متحده هر ساله چند موشک بالستیک قاره پیما  و موشک بالستیک زیردریایی  را آزمایش می کند و همچنین بمباران های آموزشی را انجام می دهد. هیچ دلیلی برای عصبانیت هنگام انجام همین کاری از سوی دیگران وجود ندارد."

کاربری به نام پوپی کلارک می پرسد: "درباره گشت زنی  کشتی های جنگی آمریكایی  در دریاهای سیاه و چین یا پرواز هواپیماهای ناتو در امتداد مرز روسیه  چه می گوئید؟"

بحث و گفتگو