دفاع ستودنی ابرقهرمان کوچک از خواهر کوچکتر خود در برابر حمله یک سگ +عکس، ویدئو

تحسین ستاره های هالیوود برای فداکاری ستودنی پسرک 6 ساله در دفاع از خواهر خود!
Sputnik

 به گزارش اسپوتنیک، این روزها در شبکه های اجتماعی عکس و سخن از فداکاری یک پسرک 6 ساله به نام بریجر واکر در دفاع از خواهر کوچک خود در برابر حمله وحشیانه یک سگ بسیار دیده می شود. گفته شده است که این پسربچه آمریکایی اهل وایومینگ، برای دفاع از خواهر خود سپر بلا شده است و به حدی آسیب دید که 90 بخیه بر روی صورت او انجام شده است.

تام هالند نیز در حالی که لباس مخصوص مرد عنکبوتی را پوشیده بود به این کودک می‌گوید که می‌خواهم بگویم که تو خیلی شجاع هستی و همه ما به تو افتخار می‌کنیم.

او در ادامه از این کودک ۶ ساله دعوت می‌کند که در هنگام فیلمبرداری مردعنکبوتی 3 سر صحنه حاضر شود و از نزدیک تولید فیلم را ببیند.

مارک رافلو، بری لارسون، رابی آمل و گرانت گاستین نیز دیگر کسانی بودند که به این موضوع واکنش نشان دادند و این پسر ۶ ساله را یک ابرقهرمان واقعی توصیف کردند.

هعده ای از کاربران نیز در واکنش به این اتفاق عنوان کردند که غیرت برادر بر روی خواهر در این حالت معنی پیدا می کند و این غیرت زیباست. به گفته این دسته از کاربران، این کودک 6 ساله درسی به همه داد که بلند کردن دست بر روی خواهر، آزار و یا گرفتن جان او به هیچ عنوان غیرت محسوب نمی شود.
خارج از خبرهاجهان
بحث و گفتگو