راهی برای فرار از تحریم های ایالات متحده در مورد اس-400 پیدا شد

تحریم های واشنگتن علیه دهلی به دلیل خرید سامانه پدافند هوایی زنیت C-400 از مسکو به نام "Triumph" به صنعت دفاعی آمریکا آسیب می زند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Defense News، دهروا جایشانکارا کارمند مرکز تحلیلی بنیاد Observer هند گفت: تحریم های واشنگتن علیه دهلی به دلیل خرید سامانه پدافند هوایی زنیت C-400 از مسکو به نام "Triumph" به صنعت دفاعی آمریکا آسیب می زند.

وزیر دفاع هند: با وجود فشارهای آمریکا به همکاری نظامی با روسیه ادامه می دهیم

یک نشریه آمریکایی می نویسد که معاملات عمده تسلیحاتی بین دهلی و واشنگتن شامل محموله های بالگردهای چند منظوره حامل Sikorsky SH-60 Seahawk، هواپیماهای بدون سرنشین دریایی General Atomics Sea Guardian و احتمالاً مدل اصلاح شده General Dynamics F-16 Fighting Falcon و McDonnell Douglas Fighters ( خریداری شده توسط بوئینگ) F / A-18 Hornet می باشد.

جایشانکارا گفت: همه این خریدها با اعمال تحریم های آمریکا در معرض خطر خواهند بود. این تحلیلگر با استناد به مقامات آمریکایی افزود: می توان تصمیمی در مورد عدم اعمال یا دور زدن مجازات ها در صورت اعمال تحریم یافت.

این نشریه همچنین به اظهارنظر رئیس فرماندهان آمریکایی در منطقه هند و اقیانوس آرام دریا سالار فیلیپ دیویدسون، اشاره می کند که اظهار داشت آینده همکاری بین واشنگتن و دهلی وابسته به استفاده روز افزون از تجهیزات آمریکایی توسط هند است.

در ماه نوامبر، ترکیه در استان آنکارا توسط جنگنده های نسل چهارم F-16 جنگنده Falcon آزمایش بر روی سیستم های Triumph S-400 خریداری شده از روسیه را آغاز کرد.

در ماه ژوئیه، دفاع نیوز روش های مختلفی را برای این که ترکیه بتواند همزمان از Triumph S-400 روسی و جنگنده نسل پنجم F-35 Lightning II استفاده کند، پیشنهاد داد.

بحث و گفتگو