عملیات شناسایی سه هواپیمای امریکایی در نزدیکی مرزهای روسیه

سه هواپیمای شناسایی آمریکا در نزدیکی مرزهای روسیه مشاهده شدند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه نظارتی PlaneRadar، ساعت 10 و 55 دقیقه امروز به وقت مسکو هواپیمای شناسایی آمریکایی Lockheed ЕР-3Е Orion با شماره 157316 بر فراز دریایی سیاه ظاهر شد. این هواپیما کریمه را دور زده و سپس به عملیات شناسایی خود در امتداد استان کراسنودار روسیه ادامه داد.
ساعت 11 و 20 دقیقه امروز به وقت مسکو هواپیمای شناسایی آمریکایی Boeing RC-135V Rivet Joint با شماره 64-14845 و نام شناسایی SHUSH77 در نزدیکی استان کالینینگراد روسیه ظاهر شد. 
ساعت 11 و 45 دقیقه امروز به وقت مسکو هواپیمای شناسایی راداری آمریکایی Boeing RC-135V Rivet Joint با شماره 64-14846 و نام شناسایی LISK31 اجرای ماموریت خود در امتداد سواحل روسیه در دریای سیاه را آغاز کرد.
هواپیماهای اول و سوم از پایگاه هوایی سودابی در جزیره کرت و هواپیمای سوم از پایگاه میلدن هال در بریتانیا پرواز کرده بودند.
اخیراً تعداد پروازهای پهپادها و هواپیما های شناسایی خارجی بوِیژه آمریکایی در نزدیکی مرزهای روسیه هر چه بیشتر می شود و پنتاگون با وجو فراخوان های وزارت دفاع روسیه چنین پروازهایی را از جمله بر فراز پایگاه های روسیه در سوریه را قطع نمی کند.

 

 

بحث و گفتگو