چندرسانه ای

تصاویری از موج خشونت در کنیا

این گالری عکس اسپوتنیک به تظاهرات ضد دولتی در کنیا اختصاص دارد که به دنبال اعتراضات خشونت بار سراسری بر سر افزایش مالیات و لایحه بحث برانگیز مالیاتی در مرکز شهر نایروبی، در تاریخ 2 ژوئیه 2024 برگزار شد.
Sputnik
1 / 10

در 2 ژوئیه 2024، معترضان در جریان تظاهرات ضد دولتی که به دنبال اعتراضات خشونت بار سراسری بر سر افزایش مالیات و لایحه بحث برانگیز مالیاتی در مرکز شهر نایروبی، در تاریخ 2 ژوئیه 2024 برگزار شد به پلیس ضد شورش کنیا حمله می‌کنند. پلیس کنیا به شلیک گاز اشک‌آور اقدام کرد. فعالان جوان کمپین خود را علیه رئیس جمهور کنیا، ویلیام روتو افزایش شدت بخشیده اند، علیرغم اینکه هفته گذشته وی اعلام کرد که لایحه مالیاتی بحث برانگیزی را که باعث اعتراضات می شود را امضا نمی کند.

2 / 10

ماموران پلیس ضد شورش کنیا در جریان تظاهرات ضد دولتی که به دنبال اعتراضات پرتلفات سراسری بر سر افزایش مالیات و لایحه بحث برانگیز مالیاتی در مرکز شهر نایروبی در تاریخ 2 ژوئیه 2024 برگزار شد، گاز اشک آور را به سمت معترضان شلیک کردند. فعالان جوان کمپین خود را علیه رئیس جمهورکنیا ویلیام روتو شدت بخشیده اند، علیرغم اینکه هفته گذشته وی اعلام کرد که لایحه مالیاتی بحث برانگیزی را که باعث اعتراضات می شود را امضا نمی کند.

3 / 10

وسایل نقلیه به آتش کشیده شده توسط معترضان در مومباسا، کنیا، سه شنبه، 2 ژوئیه 2024. اعتراضات همچنان چندین شهر در کنیا از جمله نایروبی، پایتخت این کشور را به لرزه درآورد، علیرغم اینکه رئیس جمهور گفت که لایحه مالیاتی بحث برانگیزی را که باعث اعتراضات مرگبار هفته گذشته شد، امضا نخواهد کرد.

4 / 10

معترضان یک مرد مجروح را در جریان تظاهرات ضد دولتی که به دنبال اعتراضات خشونت بار سراسری بر سر افزایش مالیات و لایحه بحث برانگیز مالیاتی در مرکز شهر نایروبی، در 2 ژوئیه 2024، برپا شد، حمل می کنند. پلیس کنیا به شلیک گاز اشک‌آوربه سوی تظاهر کنندگان اقدام کرد. فعالان جوان کمپین خود را علیه رئیس جمهور کنیا، ویلیام روتو افزایش شدت بخشیده اند، علیرغم اینکه هفته گذشته وی اعلام کرد که لایحه مالیاتی بحث برانگیزی را که باعث اعتراضات می شود را امضا نمی کند.

5 / 10

معترضان در جریان تظاهرات ضد دولتی در مرکز شهر نایروبی به دنبال اعتراضات حشونت بار سراسری بر سر افزایش مالیات و لایحه بحث برانگیز مالیاتی که اکنون پس گرفته شده، شعار می دهند.لیس کنیا به شلیک گاز اشک‌آوربه سوی تظاهر کنندگان اقدام کرد. فعالان جوان کمپین خود را علیه رئیس جمهور کنیا، ویلیام روتو افزایش شدت بخشیده اند، علیرغم اینکه هفته گذشته وی اعلام کرد که لایحه مالیاتی بحث برانگیزی را که باعث اعتراضات می شود را امضا نمی کند.

6 / 10

پلیس ضد شورش کنیا یک معترض را در مرکز شهر نایروبی، کنیا، سه‌شنبه، 2 ژوئیه 2024 مورد ضرب و شتم قرار داد. اعتراض‌ها همچنان چندین شهر کنیا از جمله نایروبی، پایتخت این کشور را به لرزه درآورد، علیرغم اینکه رئیس جمهور گفت که لایحه مالیاتی بحث برانگیزی را که باعث اعتراضات خشونت بار هفته گذشته شد، امضا نخواهد کرد.

7 / 10

یک معترض در جریان تظاهرات ضد دولتی که به دنبال اعتراضات پرتلفات سراسری بر سر افزایش مالیات و لایحه بحث برانگیز مالیاتی در مرکز شهر نایروبی در تاریخ 2 ژوئیه 2024 برگزار شد، گاز اشک آور را به سمت ماموران پلیس کنیا پرتاب می کند. فعالان جوان کمپین خود را علیه رئیس جمهور کنیا، ویلیام روتو افزایش شدت بخشیده اند، علیرغم اینکه هفته گذشته وی اعلام کرد که لایحه مالیاتی بحث برانگیزی را که باعث اعتراضات می شود را امضا نمی کند.

8 / 10

به آتش کشیده شدن خودرو در جریان تظاهرات ضد دولتی که به دنبال اعتراضات پرتلفات سراسری بر سر افزایش مالیات و لایحه بحث برانگیز مالیاتی در مرکز شهر نایروبی در تاریخ 2 ژوئیه 2024 برگزار شد. فعالان جوان کمپین خود را علیه رئیس جمهور کنیا، ویلیام روتو افزایش شدت بخشیده اند، علیرغم اینکه هفته گذشته وی اعلام کرد که لایحه مالیاتی بحث برانگیزی را که باعث اعتراضات می شود را امضا نمی کند.

9 / 10

معترضان بازداشت شده در جریان تظاهرات ضد دولتی که به دنبال اعتراضات پرتلفات سراسری بر سر افزایش مالیات و لایحه بحث برانگیز مالیاتی در مرکز شهر نایروبی در تاریخ 2 ژوئیه 2024 برگزار شد.فعالان جوان کمپین خود را علیه رئیس جمهور کنیا، ویلیام روتو افزایش شدت بخشیده اند، علیرغم اینکه هفته گذشته وی اعلام کرد که لایحه مالیاتی بحث برانگیزی را که باعث اعتراضات می شود را امضا نمی کند.

10 / 10

یک مرد مجروح پس از اینکه در جریان تظاهرات ضد دولتی که به دنبال اعتراضات پرتلفات سراسری بر سر افزایش مالیات و لایحه بحث برانگیز مالیاتی در مرکز شهر نایروبی در تاریخ 2 ژوئیه 2024 برگزار شد ، توسط پلیس هدایت می شود.فعالان جوان کمپین خود را علیه رئیس جمهور کنیا، ویلیام روتو افزایش شدت بخشیده اند، علیرغم اینکه هفته گذشته وی اعلام کرد که لایحه مالیاتی بحث برانگیزی را که باعث اعتراضات می شود را امضا نمی کند.

بحث و گفتگو