چندرسانه ای

تصاویری از درگیری ها میان فلسطینیان و نظامیان اسرائیلی در کرانه باختری

این گالری عکس اسپوتنیک به ادامه درگیری ها بین فلسطینیان و نظامیان اسرائیلی در کرانه باختری رودخانه اردن اختصاص دارد.
Sputnik
1 / 8

جوانان فلسطینی در جریان یورش اسرائیل به شهر جنین در کرانه باختری اشغالی در 21 مه 2024 با نوتور سیکلت از کنار لاستیک های سوخته عبور می کنند. مقامات بهداشتی فلسطین گفتند که هفت فلسطینی در 21 مه در حمله اسرائیل به شهر جنین در کرانه باختری کشته شدند. خبرنگار خبرگزاری فرانسه گزارش داد که افراد مسلح نقابدار بعداً با نیروهای اسرائیلی تبادل آتش کردند.

2 / 8

امدادگران یک فلسطینی را در جریان درگیری با نیروهای اسرائیلی در شهر جنین در کرانه باختری مجروح شده ، حمل می کنند. چهارشنبه 22 مه 2024

3 / 8

یک خودروی زرهی نیروهای اسرائیلی پشت یک بولدوزر در جاده اصلی جنین در جریان یک حمله مداوم به این شهر در کرانه باختری در 22 مه 2024 حرکت می کند. حمله اسرائیل به این شهر در روز 22 مه پس از کشته شدن هشت فلسطینی در روز قبلی ادامه یافت.

4 / 8

یک مرد فلسطینی مسلح در جریان حمله اسرائیل به شهر جنین در کرانه باختری اشغالی در 21 مه 2024 موضع می گیرد. مقامات بهداشتی فلسطین اعلام کردند که هفت فلسطینی در حمله روز 21 مه کشته شدند، در حالی که ارتش اسرائیل گفت که عملیات ضد تروریستی را آغاز کرده است.

5 / 8

مردی فلسطینی در جریان درگیری با نیروهای اسرائیلی در شهر جنین در کرانه باختری، چهارشنبه 22 می 2024 از کنار لاستیک های سوخته عبور می کند.

6 / 8

یک دختر فلسطینی از کنار خودروهایی می گذرد که در حمله اسرائیل به اردوگاه آوارگان جنین در کرانه باختری اشغالی در 21 مه 2024 آسیب دیده بودند. مقامات بهداشتی فلسطین گفتند که هفت فلسطینی در 21 مه در حمله اسرائیل به شهر جنین در کرانه باختری کشته شدند. در این شهر افراد مسلح نقابدار بعداً با نیروهای اسرائیلی تبادل آتش کردند.

7 / 8

یک تظاهرکننده فلسطینی در جریان درگیری با نیروهای اسرائیلی در شهر جنین در کرانه باختری در چهارشنبه 22 مه 2024

8 / 8

یک مرد فلسطینی پس از بسته شدن چشمانش توسط نیروهای اسرائیلی در جریان یورش به شهر جنین در کرانه باختری، پنجشنبه 23 مه 2024 بازداشت می شود.

بحث و گفتگو