چندرسانه ای

تصاویری از درگیری دانشجویان و پلیس در تظاهرات حمایت از فلسطین در آمریکا

در روزهای اخیر دانشگاه‌های معتبر آمریکایی به دلیل تلفات بالای غیرنظامیان در نوارغزه در عملیات نیروهای اسرائیل و کمک های ارائه شده توسط آمریکا به تل آویو، به کانون خشم و اعتراض نسبت به عملیات اسرائیل تبدیل شده‌اند. این گالری اسپوتنیک به اعتراضات دانشجویی در آمریکا اختصاص دارد.
Sputnik
1 / 10

یک معترض طرفدار فلسطین در 29 آوریل 2024 توسط سربازان دولتی تگزاس در دانشگاه تگزاس در آستین، تگزاس دستگیر شد. تظاهرات علیه جنگ اسرائیل با حماس در اوایل این ماه در دانشگاه کلمبیا آغاز شد و سپس به دانشگاه‌های سراسر آمریکا گسترش یافت. آنها چالش بزرگی را برای مدیران دانشگاه ها ایجاد کرده‌اند.

2 / 10

دانشجویان تظاهرکننده در 29 آوریل 2024 در شهر نیویورک در چمن غربی دانشگاه کلمبیا. تنش ها روز دوشنبه در دانشگاه کلمبیا - کانون تظاهرات طرفداران فلسطین به تمام دانشگاه های ایالات متحده آمریکا گسترش یافت و مقامات از شکست مذاکرات با دانشجویان خبر دادند و خواستار حذف اردوگاه آنها از محوطه کالج شدند.

3 / 10

در حالی که دانشجویان طرفدار فلسطین در دانشگاه تگزاس در آستین تگزاس در 29 آوریل 2024 تظاهرات می کنند، یک تظاهرکننده طرفدار فلسطین از کنار سربازان ایالت تگزاس می گذرد.تظاهرات علیه جنگ اسرائیل با حماس در اوایل این ماه در دانشگاه کلمبیا آغاز شد و سپس به دانشگاه‌های سراسر آمریکا گسترش یافت. آنها چالش بزرگی را برای مدیران دانشگاه ها ایجاد کرده‌اند.

4 / 10

معترضان پرچم های فلسطین را در زمین چمن غربی دانشگاه کلمبیا در 29 آوریل 2024 در نیویورک به اهتزاز در می آورند. دانشجویان تظاهرکننده در دانشگاه کلمبیا، مرکز تظاهرات طرفداران فلسطینی که در تمام کالج‌های ایالات متحده آغاز شده است، روز دوشنبه گفتند که تا زمانی که دانشگاه به خواسته‌های آنها رسیدگی ، تسلیم نخواهند شد، و از اولتیماتوم برای متفرق شدن یا تعلیق سرباز زدند.

5 / 10

معترضان طرفدار فلسطین در 29 آوریل 2024 با یک سرباز ایالت تگزاس در دانشگاه تگزاس در آستین، تگزاس مواجه شدند..تظاهرات علیه جنگ اسرائیل با حماس در اوایل این ماه در دانشگاه کلمبیا آغاز شد و سپس به دانشگاه‌های سراسر آمریکا گسترش یافت. آنها چالش بزرگی را برای مدیران دانشگاه ها ایجاد کرده‌اند.

6 / 10

یک معترض طرفدار فلسطین توسط سربازان ایالتی تگزاس در دانشگاه تگزاس در آستین تگزاس در 29 آوریل 2024 دستگیر شد.تظاهرات علیه جنگ اسرائیل با حماس در اوایل این ماه در دانشگاه کلمبیا آغاز شد و سپس به دانشگاه‌های سراسر آمریکا گسترش یافت. آنها چالش بزرگی را برای مدیران دانشگاه ها ایجاد کرده‌اند.

7 / 10

دستگیری یک معترض طرفدار فلسطین توسط سربازان ایالتی تگزاس در دانشگاه تگزاس در آستین تگزاس در 29 آوریل 2024 .تظاهرات علیه جنگ اسرائیل با حماس در اوایل این ماه در دانشگاه کلمبیا آغاز شد و سپس به دانشگاه‌های سراسر آمریکا گسترش یافت. آنها چالش بزرگی را برای مدیران دانشگاه ها ایجاد کرده‌اند.

8 / 10

یک سرباز ایالتی تگزاس در 29 آوریل 2024 در نزدیکی تظاهرات کنندگان طرفدار فلسطین در دانشگاه تگزاس در آستین، تگزاس ایستاده است.تظاهرات علیه جنگ اسرائیل با حماس در اوایل این ماه در دانشگاه کلمبیا آغاز شد و سپس به دانشگاه‌های سراسر آمریکا گسترش یافت. آنها چالش بزرگی را برای مدیران دانشگاه ها ایجاد کرده‌اند.

9 / 10

معترضان طرفدار فلسطین در 29 آوریل 2024 با سربازان ایالتی تگزاس در دانشگاه تگزاس در آستین، تگزاس مواجه شدند.تظاهرات علیه جنگ اسرائیل با حماس در اوایل این ماه در دانشگاه کلمبیا آغاز شد و سپس به دانشگاه‌های سراسر آمریکا گسترش یافت. آنها چالش بزرگی را برای مدیران دانشگاه ها ایجاد کرده‌اند.

10 / 10

دستگیری یک معترض طرفدار فلسطین توسط سربازان ایالتی تگزاس در دانشگاه تگزاس در آستین تگزاس در 29 آوریل 2024 .تظاهرات علیه جنگ اسرائیل با حماس در اوایل این ماه در دانشگاه کلمبیا آغاز شد و سپس به دانشگاه‌های سراسر آمریکا گسترش یافت. آنها چالش بزرگی را برای مدیران دانشگاه ها ایجاد کرده‌اند.

بحث و گفتگو