چندرسانه ای

رساندن کمک های بشردوستانه با چتر و دوچرخه ژنراتور: تصاویری از زندگی فلسطین در زیر گلوله باران مداوم

در این گالری اسپوتنیک، تصاویری از زندگی فلسطین در زیر گلوله باران مداوم از سوی اسرائیل را به شما تقدیم می کنیم.
Sputnik
1 / 9

در 23 آوریل 2024 و در بحبوحه درگیری‌های جاری در سرزمین فلسطین بین اسرائیل و گروه شبه‌نظامی حماس، دختربچه ای در شهر رفح، در جنوب نوار غزه دوچرخه‌ ای را پدال می‌زند که به منبع موقتی برق برای خیاطی که با چرخ خیاطی کار می‌کند، تبدیل شده است.

2 / 9

جوانان در 23 آوریل 2024 در بحبوحه درگیری های جاری در سرزمین فلسطین بین اسرائیل و گروه شبه نظامی حماس در بالای منطقه ای مرتفع در الزهرا در مرکز نوار غزه

3 / 9

دختری در 23 آوریل 2024 در بحبوحه درگیری های جاری در خاک فلسطین بین اسرائیل و گروه شبه نظامی حماس، گاری پر از سیلندرهای گاز را در امتداد خیابانی در رفح در جنوب نوار غزه می کشد.

4 / 9

در پی بمباران اسرائیل در شمال نصیرات در نوار غزه در 23 آوریل 2024 در بحبوحه درگیری های جاری در خاک فلسطین بین اسرائیل و گروه شبه نظامی حماس، دود بلند می شود.

5 / 9

پس از حمله اسرائیل به اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه در 22 آوریل 2024، در بحبوحه نبردهای جاری بین اسرائیل و گروه شبه نظامی حماس، یک زن فلسطینی زخمی قبل از انتقال به بیمارستان به سوی آمبولانس همراهی می شود.

6 / 9

یک هواپیمای ترابری نظامی C-17 Globemaster III نیروی هوایی امارات متحده عربی در 23 آوریل 2024 در بحبوحه درگیری های جاری در خاک فلسطین بین اسرائیل و گروه شبه نظامی حماس بسته های کمک را به سمت شمال نوار غزه پرتاب کرد.

7 / 9

مردم به طرف بسته‌های کمک‌های بشردوستانه که در 23 آوریل 2024 در بحبوحه درگیری‌های جاری در خاک فلسطین بین اسرائیل و گروه شبه‌نظامی حماس به نوار غزه پرتاب شده، می‌شتابند.

8 / 9

مردان با بسته‌های کمک‌های بشردوستانه که در 23 آوریل 2024 در بحبوحه درگیری‌های جاری در خاک فلسطین بین اسرائیل و گروه شبه‌نظامی حماس جمع‌آوری شده ب، از مقابل ساختمان‌های آسیب‌دیده عبور می‌کنند.

9 / 9

مردم در 23 آوریل 2024 در کنار یک ساختمان ویران شده در محل پرتاب کمک های بشردوستانه در شمال نوار غزه در بحبوحه درگیری های جاری در خاک فلسطین بین اسرائیل و گروه شبه نظامی حماس جمع می شوند.

بحث و گفتگو