چندرسانه ای

آغاز فوران دوباره آتشفشان در ایسلند در تصاویر

کوه آتشفشان در جنوب غربی ایسلند که سه بار در ماه‌های دسامبر، ژانویه و فوریه فوران کرد و گدازه‌ها را به سمت مناطق مجاور فرستاد، همچنان به فوران خود ادامه می‌دهد. گالری عکس اسپوتنیک به این پدیده اختصاص دارد.
Sputnik
1 / 6

منظره فوران آتش فشان در حدود 200 متر دورتر از دهانه آن در نزدیکی شهر گرینداویک، ایسلند، سه‌شنبه 9 آوریل 2024. آتشفشان در جنوب غربی ایسلند که سه بار در ماه‌های دسامبر، ژانویه و فوریه فوران کرد و گدازه‌ها را به سمت مناطق مجاور فرستاد، همچنان به فوران خود ادامه می‌دهد.

2 / 6

منطقه فوران آتشفشان، در نزدیکی شهر گرینداویک، ایسلند، دوشنبه 8 آوریل 2024. آتشفشان در جنوب غربی ایسلند که سه بار در ماه‌های دسامبر، ژانویه و فوریه فوران کرد و گدازه‌ها را به سمت مناطق مجاور فرستاد، همچنان به فوران خود ادامه می‌دهد.

3 / 6

روز دوشنبه 8 آوریل 2024 خورشید در بالای منطقه فوران، در نزدیکی شهر گرینداویک، ایسلند، غروب می کند. آتشفشان در جنوب غربی ایسلند که سه بار در ماه‌های دسامبر، ژانویه و فوریه فوران کرد و گدازه‌ها را به سمت مناطق مجاور فرستاد، همچنان به فوران خود ادامه می‌دهد.

4 / 6

غروب خورشید بر فراز منطقه فوران، نزدیک شهر گرینداویک، ایسلند، دوشنبه 8 آوریل 2024. آتشفشان در جنوب غربی ایسلند که سه بار در ماه‌های دسامبر، ژانویه و فوریه فوران کرد و گدازه‌ها را به سمت مناطق مجاور فرستاد، همچنان به فوران خود ادامه می‌دهد.

5 / 6

جریان گدازه ها در پایه دهانه اصلی کوه آتشفشان، در نزدیکی شهر گرینداویک، ایسلند، سه شنبه 9 آوریل 2024. آتشفشان در جنوب غربی ایسلند که سه بار در ماه‌های دسامبر، ژانویه و فوریه فوران کرد و گدازه‌ها را به سمت مناطق مجاور فرستاد، همچنان به فوران خود ادامه می‌دهد.

6 / 6

روز دوشنبه 8 آوریل 2024 خورشید در بالای منطقه فوران، در نزدیکی شهر گرینداویک، ایسلند، غروب می کند. کوه آتشفشان در جنوب غربی ایسلند که سه بار در ماه‌های دسامبر، ژانویه و فوریه فوران کرد و گدازه‌ها را به سمت مناطق مجاور فرستاد، همچنان به فوران خود ادامه می‌دهد.

بحث و گفتگو