چندرسانه ای

حمله تروریستی به سالن کنسرت "کروکوس سیتی" در حومه مسکو در تصاویر

این گالری عکس اسپوتنیک به حمله تروریستی به سالن کنسرت کروکوس سیتی در حومه مسکو اختصاص دارد که 93 کشته و بیش از صد نفر زخمی به جا گذاشت
Sputnik
1 / 14

پلیس و ماشین های آتش نشانی در نزدیکی سالن کنسرت کروکوس سیتی، جایی که تیراندازی رخ داد. حداقل سه نفر آتش گشودند و تعدادی کشته و زخمی شدند.

2 / 14

آتش سوزی در سالن کنسرت کروکوس سیتی، جایی که تیراندازی رخ داد. حداقل سه نفر آتش گشودند و تعدادی کشته و زخمی شدند.

3 / 14

مأموران انتظامی و خدمات پزشکی یک مرد مجروح را از سالن کنسرت کروکوس سیتی بیرون می آورند، جایی که تیراندازی رخ داد. حداقل سه نفر آتش گشودند و تعدادی کشته و زخمی شدند.

4 / 14

امدادگران یک زن مجروح را سوار آمبولانس می کنند. در سالن کنسرت کروموس سیتی تیراندازی رخ داد. حداقل سه نفر با لباس نظامی در لابی ساختمان تیراندازی کردند که تعدادی کشته و زخمی بر جای گذاشت.

5 / 14

مردم در نردیکی سالن کنسرت کروکوس سیتی در حومه مسکو، جایی که تیراندازی رخ داد. حداقل سه نفر با لباس نظامی آتش گشودند و تعدادی کشته و زخمی شدند.

6 / 14

آتش سوزی در سالن کنسرت کروکوس سیتی، جایی که تیراندازی رخ داد. حداقل سه نفر آتش گشودند و تعدادی کشته و زخمی شدند.

7 / 14

نظامیان در نردیکی سالن کنسرت کروکوس سیتی در حومه مسکو ، جایی که تیراندازی انجام شد.جایی که تیراندازی رخ داد. حداقل سه نفر با لباس نظامی آتش گشودند و تعدادی کشته و زخمی شدند.

8 / 14

کارکنان سرویس های اورژانس به مردم در نردیکی سالن کنسرت کروکوس سیتی در حومه مسکو کمک می کنند، جایی که تیراندازی رخ داد. حداقل سه نفر با لباس نظامی آتش گشودند و تعدادی کشته و زخمی شدند.

9 / 14

آمبولانس ها در نردیکی سالن کنسرت کروکوس سیتی در حومه مسکو ، جایی که تیراندازی انجام شد.جایی که تیراندازی رخ داد. حداقل سه نفر با لباس نظامی آتش گشودند و تعدادی کشته و زخمی شدند.

10 / 14

نظامیان در نردیکی سالن کنسرت کروکوس سیتی در حومه مسکو ، جایی که تیراندازی رخ داد. حداقل سه نفر با لباس نظامی آتش گشودند و تعدادی کشته و زخمی شدند.

11 / 14

نظامیان در نردیکی سالن کنسرت کروکوس سیتی در حومه مسکو ،جایی که تیراندازی رخ داد. حداقل سه نفر با لباس نظامی آتش گشودند و تعدادی کشته و زخمی شدند.

12 / 14

سقف شعله ور سالن کنسرت کروکوس سیتی در حومه مسکو ،جایی که تیراندازی رخ داد. حداقل سه نفر با لباس نظامی آتش گشودند و تعدادی کشته و زخمی شدند.

13 / 14

آتش سوزی در سالن کنسرت کروکوس سیتی، جایی که تیراندازی رخ داد. حداقل سه نفر آتش گشودند و تعدادی کشته و زخمی شدند.

14 / 14

یک نظامی در نردیکی سالن کنسرت کروکوس سیتی در حومه مسکو ، جایی که تیراندازی رخ داد. حداقل سه نفر با لباس نظامی آتش گشودند و تعدادی کشته و زخمی شدند.

بحث و گفتگو