چندرسانه ای

آغاز رای گیری زودتر از موعد انتخابات ریاست جمهوری در مناطق گوناگون روسیه در تصاویر

این گالری عکس اسپوتنیک به آغاز رأی گیری زودتر از موعد انتخابات ریاست جمهوری روسیه در مناطق دوردست شمالی و همچنین منطقه اجرای عملیات ویژه نظامی ارتش کشور اختصاص دارد.
Sputnik
1 / 13

یک زن ساکن یامال از میان اقوام بومی شمال روسیه در هنگام رای گیری زودهنگام در انتخابات ریاست جمهوری فدراسیون روسیه در اردوگاه گله داران گوزن شمالی در منطقه پری اورالسکی ناحیه خودمختار یامالو-ننتس.

2 / 13

گوزن های شمالی در اردوگاه گله داران گوزن شمالی در منطقه پری اورالسکی ناحیه خودمختار یامالو-ننتس روسیه.

3 / 13

یک مرد ساکن یامال از میان اقوام بومی شمال روسیه در هنگام رای گیری زودهنگام در انتخابات ریاست جمهوری فدراسیون روسیه در اردوگاه گله داران گوزن شمالی در منطقه پری اورالسکی ناحیه خودمختار یامالو-ننتس.

4 / 13

مردم ساکن یامال از میان اقوام بومی شمال روسیه در هنگام رای گیری زودهنگام در انتخابات ریاست جمهوری فدراسیون روسیه در اردوگاه گله داران گوزن شمالی در منطقه پری اورالسکی ناحیه خودمختار یامالو-ننتس.

5 / 13

کشتی باری "کاپیتان موکیف" در دریای اوخوتسک. خدمه این کشتی در انتخابات ریاست جمهوری روسیه که در تاریخ 15 تا 17 مارس برگزار می شود رای زودهنگام دادند.

6 / 13

خدمه کشتی باری "کاپیتان موکیف" در انتخابات ریاست جمهوری روسیه زودهنگام رای می دهند. انتخابات برای 15 تا 17 مارس برنامه ریزی شده است، این کشتی در حال حاضر در دریای اوخوتسک است.

7 / 13

یکی از خدمه کشتی باری "کاپیتان موکیف" در انتخابات ریاست جمهوری روسیه زودهنگام رای می دهد. انتخابات برای 15تا 17 مارس برنامه ریزی شده است، این کشتی در حال حاضر در دریای اوخوتسک است.

8 / 13

اعضای کمیسیون انتخابات حوزه به اردوگاه چوپانان آیدا ارندی در شهر کت ایشتی، در چند کیلومتری مرز روسیه و مغولستان در منطقه تس ـ خمسکی جمهوری تووا می روند تا رای گیری زودهنگام را انجام دهند.

9 / 13

رئیس اردوگاه چوپانان، آیدا ارندی، در رای گیری زودهنگام در اردوگاه چوپانان در شهر کت ایشتی، در چند کیلومتری مرز روسیه و مغولستان در منطقه تس ـ خمسکی جمهوری تووا شرکت می کند

10 / 13

دختری از پیروان مسحیت ارتدکس قدیمی در روستای سیزیم در ساحل رودخانه مالی ینسی در جمهوری تووا روسیه در رای گیری زودهنگام شرکت می کند.

11 / 13

زنان در رای گیری زودهنگام در اردوگاه چوپانان چازیر آیداش، در 10 کیلومتری مرز روسیه و مغولستان در جمهوری تووا روسیه شرکت می کنند.

12 / 13

اعضای کمیسیون محلی انتخابات با ماشین برف رو پس از رای گیری زودهنگام در منطقه ای دورافتاده که روستاهای محل سکونت پیروان مسحیت ارتدکس قدیمی از روی یخ رودخانه یخ بسته در جنگل های تایگا در جمهوری تووا بازمی گردند.

13 / 13

یک سرباز نیروهای مسلح فدراسیون روسیه در انتخابات زودهنگام رئیس جمهور فدراسیون روسیه در منطقه عملیات نظامی ویژه در قلمرو جمهوری خلق دونتسک رای می دهد.

بحث و گفتگو