چندرسانه ای

گشایش دومین اجلاس کنگره ملی خلق چین در پکن در تصاویر

این گالری عکس اسپوتنیک به دومین اجلاس کنگره ملی خلق چین در پکن اختصاص دارد که در پکن برگزار می شود.
Sputnik
1 / 12

دو زن از اقلیت های قومی چین پس از شرکت در جلسه افتتاحیه کنگره ملی خلق در پکن، سه شنبه، 5 مارس 2024، در خارج از تالار بزرگ مردم. هدف رسمی رشد چین برای امسال حدود 5 درصد است. لی کیانگ، نخست وزیر چین روز سه‌شنبه در گزارشی سالانه درباره برنامه‌ها و عملکرد دولت این کشور گفت که امنیت و اقتصاد را در اولویت قرار می‌دهد.

2 / 12

رهبر چین، شی جین پینگ هنگام ورود به جلسه افتتاحیه کنگره ملی خلق در تالار بزرگ مردم در پکن در 5 مارس 2024 برای نمایندگان دست تکان می دهد.

3 / 12

نمایندگان پس از جلسه افتتاحیه کنگره ملی خلق (NPC) در پکن در 5 مارس 2024 تالار بزرگ مردم را ترک می کنند.

4 / 12

پرسنل امنیتی پوشش پله‌های تالار بزرگ مردم را در آستانه جلسه افتتاحیه کنگره ملی خلق (NPC) در پکن، چین، سه‌شنبه، 5 مارس 2024، برمی‌دارند.

5 / 12

افسران امنیتی پس از جلسه افتتاحیه کنگره ملی خلق (NPC) در تالار بزرگ مردم در پکن در 5 مارس 2024

6 / 12

دومین نشست چهاردهمین کنگره ملی خلق (NPC)، عالی ترین نهاد قانونگذاری کشور چین، در تالار بزرگ مردم پکن.

7 / 12

وزیر خارجه چین وانگ یی (سمت چپ) با معاون رئیس جمهور چین هان ژنگ در جلسه افتتاحیه کنگره ملی خلق (NPC) در تالار بزرگ مردم در پکن در 5 مارس 2024 صحبت می کند.

8 / 12

گروهی از حاضران در جلسه افتتاحیه کنگره ملی خلق (NPC) در پکن در 5 مارس در مقابل تالار بزرگ خلق عکس می گیرند.

9 / 12

اعضای ارکستر نظامی چینی قبل از جلسه افتتاحیه کنگره ملی خلق (NPC) در تالار بزرگ مردم در پکن، چین، سه شنبه، 5 مارس 2024 آماده می شوند.

10 / 12

لی کیانگ، نخست‌وزیر چین در دومین نشست چهاردهمین کنگره ملی خلق (NPC)، عالی‌ترین نهاد قانونگذاری این کشور، در تالار بزرگ مردم در پکن سخنرانی می‌کند.

11 / 12

رهبر چین، شی جین‌پینگ در حالی که یک خدمتکار در جلسه افتتاحیه کنگره ملی خلق (NPC) در تالار بزرگ مردم در پکن در 5 مارس 2024 یک فنجان چای را پر می‌کند.

12 / 12

یک نماینده از اقلیت قومی پس از شرکت در جلسه افتتاحیه کنگره ملی خلق (NPC) در تالار بزرگ مردم در پکن، سه شنبه، 5 مارس 2024، آنجا را ترک می کند. هدف رسمی رشد چین برای امسال حدود 5 درصد است. لی کیانگ، نخست وزیر چین روز سه‌شنبه در گزارشی سالانه درباره برنامه‌ها و عملکرد دولت این کشور گفت که امنیت و اقتصاد را در اولویت قرار می‌دهد.

بحث و گفتگو