تصاویری از عملیات بالگردهای ترابری و جنگنده ارتش روسیه در سواحل کریمه + ویدئو

وزارت دفاع روسیه تصاویری را از عملیات بالگردهای کا-29 و میل -8 در سواحل شبه جزیره کریمه منتشر کرد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه، روز جمعه تصاویری از گشت زنی خدمه بالگرد ترابری کا-29 و بالگرد جنگنده میل-8 در پهنه آبی شبه جزیره کریمه منتشر کرد.
این ویدئوی دو دقیقه ای نشان می دهد که بالگرد در حال بارگیری مهمات و بلند شدن از فرودگاه برای انجام یک ماموریت جنگی است.
خاطرنشان می شود که بالگردهای ناوگان دریای سیاه روزانه پهنه آبی دریای سیاه در مناطق مجاور سواحل کریمه گشت زنی می کنند. در طول پرواز، خلبانان همراه با خدمه کشتی های جنگی و پست های رصد ساحلی، مراقب قایق های بدون سرنشین و قایق های تندرو نیروهای مسلح اوکراین هستند.
تاکید می شود که نیروهای هوانوردی ناوگان دریای سیاه بسیاری از این اهداف را منهدم کردند. علاوه بر این، چنین پروازهایی آموزش خوبی برای خدمه هلیکوپتر است: آنها استفاده از سلاح های استاندارد را بهبود می بخشند و اهداف دریایی کوچک را نابود می کنند.
یکی از خلبانان گفت: تسلیحات داخل هواپیما به ما این امکان را می دهند که این وظایف را انجام دهیم. یک پرواز جنگی همیشه خلاقانه است، بنابراین نمی‌توانم بگویم که ویژگی‌های خاصی در خلبانی وجود دارد، این را به ما آموزش دادند، ما برای این کار آماده شدیم، بنابراین فقط پرواز می‌کنیم و کارمان را انجام می‌دهیم. پرواز بر فراز دریا همیشه سخت است، به همین دلیل ما نیروی هوانوردی دریایی هستیم. پرواز بر فراز دریا کار ماست.
بحث و گفتگو