فروش هندوانه و دستمال مرطوب رونالدو در ایران

ورود رونالدو به ایران باعث شده عده زیادی از فوتبال دوستان برای دیدن او به فرودگاه بروند و عده زیاد دیگری هم مقابل محل اقامت النصری ها تجمع کرده اند .
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک به نقل از طرفداری، طرفداران ایرانی از کریستیانو رونالدو در ایران که به همراه تیم النصر عربستان به دیدار تیم پرسپولیس رفتند، استقبال زیادی کردند.
هواداران ایرانی این بازیکن پرتغالی، مدت زیادی پشت اتوبوس النصر دویدند و حتی برخی توانستند برای دیدن فوتبالیست محبوب خود وارد هتل شوند.
اما هواداران ایرانی پا را فراتر گذاشته و در شبکه های اجتماعی به شوخی با رونالدو پرداخته اند. برخی هواداران اجناسی را برای فروش گذاشته و مدعی شده اند این اجناس مربوط به رونالدو بوده یا او با آن ها تماس داشته است!
این اجناس قیمت های عجیبی هم دارند به طور مثال، فروش هندوانه رونالدو با قیمت 158 میلیون تومان، فروش امضای رونالدو و مانه با قیمت 30 میلیون تومان، فروش دستمال مرطوب رونالدو با قیمت 10 میلیون تومان، فروش نخ ریشه فرشی که رونالدو کادو گرفت.
همچنین در گزارش ها آمده است که تمرین تیم فوتبال النصر عربستان به دلیل ازدحام هواداران مقابل هتل و مشکلات ناشی از این موضوع لغو شد.
بحث و گفتگو