پیروزی نمایندگان آرژانتین و کلمبیا در مسابقات تور بزرگ اسکیت 2023 مسکو + ویدئو

اسکیت باز مرد آرژانتینی و ورزشکار زن کلمبیایی مهمترین جوایز تور بزرگ جهانی اسکیت 2023 مسکو را به خود اختصاص دادند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، ماتیاس دل اولیو (Matías Dell Olio) از آرژانتین و خاسمین آلوارز(Jazmín Álvarez) از کلمبیا به ترتیب جایگاه اول را در بخش مردان و زنان مسابقات Grand Skate Tour (GST) - جوایز تور بزرگ جهانی اسکیت 2023 مسکو که امسال در پارک گورکی پایتخت روسیه برگزار شد، را به خود اختصاص دادند.
مجموعه مسابقات اسکیت بورد (GST) معروف به تور بزرگ جهانی اسکیت با حضور نمایندگان ایران، ۲۶ اگوست تا ۲ سپتامبر در مسکو برگزار شد. بیش از ۵ هزار شرکت کننده از بیش از ۴۰ کشور جهان در این رقابت‌ها گرد هم آمده بودند.
شایان ذکر است چند ورزشکار ایرانی نیز در این مسابقات شرکت کرده بودند. عرفان رستمی نوجوان 16 ساله اسکیت باز در مورد حضور خود در این مسابقات به این موضوع اشاره کرده بود که با توجه به اینکه این مسابقات در سطح جهانی برگزار می شوند، این اولین تجربه حضور وی در چنین سطحی می باشد.
مسابقات "تور بزرگ اسکیت 2023" با حضور ایران در مسکو برگزار می شود
آرین دیگر نوجوان 14 ساله ایرانی نیز در مورد این مسابقات به خبرگزاری اسپوتنیک گفته بود که آرزو می کند روزی چنین رویدادی در ایران برگزار شود.
همچنین سامان خسروی اسکیت باز 15 ساله نیز خاطر نشان کرده بود که با علیرغم سطح بالای شرکت کنندگان در این مسابقات باور دارد که تیم ایران می تواند در روز آخر در بین 5 تیم برتر قرار بگیرد.
بحث و گفتگو