مورد نیازترین تجهیزات ارتش که در نمایشگاه "آرمیا 2023" به نمایش درآمده اند

معاون نخست وزیر روسیه و وزیر صنعت و تجارت این کشور در نمایشگاه نظامی آرمیا 2023 گفت: پهپادها، موشک های هدایت شونده و تجهیزات مهندسی اکنون دارای بیشترین تقاضا در ارتش هستند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، به گفته "دنیس مانتوروف"، سال گذشته نیازها با تعمیر، نوسازی و افزایش عرضه خودروهای زرهی سنگین و سبک، تانک، مهمات کالیبر کلاسیک، سامانه های موشکی ضدهوایی آغاز شد.
وی گفت:" امروزه این افزایش تقاضا برای تولید و عرضه هواپیماهای بدون سرنشین است، جهت موشک های هدایت شونده، نه تنها از نظر دقت، بلکه از نظر برد نیز کنترل می شود، شرکت های ما به طور فعال در این حوزه های در حال فعالیت هستند. همچنین تجهیزاتی که امروزه در اختیار نیروهای مهندسی قرار می گیرد نیز مورد تقاضا است، این یکی از حوزه های مهم و مورد توجه است".
به گفته وی، شرکت ها به سرعت در حال بازسازی توانایی های لجستیک و تولید خود، بسته به اینکه چه چیزی در حال حاضر بیشتر مورد تقاضا توسط مشتریان دولتی است، می باشند.
وی ادامه داد:" به عنوان مثال، اگر یک سفارش اولیه برای 152 میلی متر وجود داشته باشد، برای یک گلوله هدایت نشده، در نقطه ای نیاز بیشتری به 125 میلی متر (پوسته) برای تانک ها وجود دارد، بنابراین شرکت به سرعت این تنظیمات را انجام می دهد، زیرا آنها در زمان عملیات نظامی ویژه مورد نیاز هستند".
نمایشگاه بین‌المللی نظامی-فنی "آرمیا 2023" در پارک "پاتریوت" در کوبینکا در نزدیکی نزدیک مسکو از 14 تا 20 آگوست و تحت نظارت وزارت دفاع روسیه برگزار می‌شود.
بحث و گفتگو