چندرسانه ای

ایجاد موانع و روشن کردن آتش در بزرگراه ها: در اسرائیل چه می گذرد؟

دیروز چهارشنبه 5 ژوئیه هزاران نفر از اسرائیلی‌ها در شهرهای مختلف به ویژه تل‌آویو، حیفا و قدس اشغالی در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی دولت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این کشور تظاهرات کردند. این گالری عکس اسپوتنیک، به این رویداد اختصاص دارد.
Sputnik
1 / 8

معترضان در بزرگراهی در تل آویو در جریان اعتراضات

2 / 8

پس از استعفای آمی اشد، رئیس پلیس تل‌آویو در 5 ژوئیه 2023، پلیس اسرائیل برای متفرق کردن معترضان ضد دولتی در بزرگراه آیالون در تل آویو از ماشین آب پاش استفاده کرد.

3 / 8

پس از استعفای امی آشد، رئیس پلیس تل‌آویو در 5 ژوئیه 2023 که شخصیت محبوبی در میان مردم بود، ماموران پلیس سواره‌نظام اسرائیل تلاش می‌کنند معترضان ضد دولتی را در بزرگراه آیالون در تل‌آویو متفرق کنند.

4 / 8

پس از استعفای آمی اشد، رئیس پلیس تل‌آویو در 5 ژوئیه 2023، معترضان ضد دولتی پرچم‌ها را در بزرگراه آیالون در تل‌آویو به اهتزاز در می‌آورند.

5 / 8

پس از استعفای آمی اشد، رئیس پلیس تل‌آویو در 5 ژوئیه 2023، معترضان ضد دولتی پرچم‌ها را در بزرگراه آیالون در تل‌آویو به اهتزاز در می‌آورند.

6 / 8

پس از استعفای آمی اشد، رئیس پلیس تل‌آویو در 5 ژوئیه 2023، معترضان ضد پرچم‌های ملی را در بزرگراه آیالون در تل‌آویو به اهتزاز در می‌آورند.

7 / 8

اسرائیلی‌ها در اعتراض به طرح‌های دولت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر برای بازنگری در سیستم قضایی، در تل‌آویو، اسرائیل، چهارشنبه، 5 ژوئیه 2023، یک بزرگراه را مسدود کردند.

8 / 8

تظاهرکنندگان اسرائیلی در جریان اعتراض به طرح‌های دولت بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر برای بازنگری در سیستم قضایی در تل‌آویو، اسرائیل، چهارشنبه، 5 ژوئیه 2023، در حالی که بزرگراهی را مسدود می‌کنند، با یک ماشین آب‌پاش پلیس روبرو می شوند .

بحث و گفتگو