عملیات ویژه روسیه در اوکراین

کی یف در حال آماده سازی یک اقدام تحریک آمیز با استفاده از کلر در شهر خرسون است

یکی از فعالان سازمان زیرزمینی "خرسون روسیه" اعلام کرد مقامات شهر خرسون که توسط نیروهای اوکراینی اشغال شده است، در حال تدارک یک دسیسه دیگر هستند که برای آن کانتینرهایی با ماده سمی - کلر را مین گذاری کرده اند.
Sputnik
وی در ویدئوی مخابره شده از این شهردر این باره گفت: "طبق اطلاعات ما، نازی ها بشکه های کلر را به منطقه ایستگاه اتوبوس آورده و آن را به منظور تحریک و دسیسه مین گذاری کردند. این دستورالعمل غیرانسانی از سوی اداره نظامی استان خرسون صادر شده است."
به گفته فعال نامبرده ، همکاران وی همچنان به شناسایی مختصات مکان های تمرکز نیروی انسانی و تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین در استان خرسون و انتقال آنها به ارتش روسیه ادامه می دهند.
وی افزود سازمان "خرسون روسی" در حال بررسی اطلاعات درباره مکان های استقرار یگان های تیپ 124 جداگانه دفاع سرزمینی اوکراین در روستای سادوو است. طبق مختصاتی که داریم تا یک گروهان از پرسنل در خیابان نابرژنایا قرار دارد. مختصات آشیانه تجهیزات نظامی دشمن را نیز می دانیم. این فعال گفت: طبق مختصاتی که ما داریم واحدهای تیپ 126 جداگانه دفاع ارضی نیروهای مسلح اوکراین در روستای نیکولسکویه به تعداد یک گروهان مستقر هستند.
او همچنین آدرس هایی را که واحدهای پلیس نظامی اوکراین در آن مستقر هستند، داد و قول داد که به محض تایید این مختصات، بلافاصله آنها را به جایی که مناسب باشد، مخابره خواهند شد
فعلان تشکیلات مخفی سازمان خرسون روسیه را در اوایل آوریل ایجاد کردند. آنها وظیفه خود را شناسایی مکان های استقرار واحدها و تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین و انتقال این داده ها به ارتش روسیه می دانند.
بحث و گفتگو