چندرسانه ای

طنز در قاب - عکس های برگزیده هفته

Sputnik
1 / 7

شرکت کنندگان جشنواره سراسری فلکلور روسیه «کاراوان- 2023» در روستای نیکولسکایه منطقه لایشفسکایه جمهور تاتارستان

2 / 7

مرد جوان روی یک قایق sup با سگ خود در مسابقه سالانه "Petshop sup" در دریاچه جنوبی جزیره کرستوفسکی در سن پترزبورگ

3 / 7

کریستف بچو، وزیر تغییرات زیست محیطی و انسجام مناطق فرانسه، در جلسه پرسش از دولت در مجلس ملی پاریس در 30 می 2023 شرکت کرده است. (عکس از Alain JOCARD / AFP)

4 / 7

جوجه های پرگرین فالکون در داخل لانه خود در کنار پل بایون در تنگه جزر و مدی Kill Van Kull پس از علامت گذاری شدن با برچسب های شناسایی، سه شنبه، 30 می 2023، در ناحیه استاتن آیلند نیویورک، ایستاده اند. لانه شامل چهار جوجه است که همه آنها تقریباً 24 روزه هستند و سن ایده آل برای استفاده از نوارهای شناسایی است. این لانه برای ایجاد پناهگاهی امن برای پرندگان بسیار تهاجمی ساخته شده است که در غیر این صورت روی پل مجاور زاد و ولد می کنند و برای کارگران تعمیر و نگهداری خطراتی ایجاد می کنند. (AP عکس از /John Minchillo)

5 / 7

آرتور کازو فرانسوی هنگام بازی با کورنتین موته در جریان مسابقه انفرادی مردان در روز اول مسابقات تنیس آزاد رولان گاروس در کورت سیمون ماتیو در پاریس در 28 مه 2023 به توپ نگاه می کند. (عکس از Anne-Christine POUJOULAT / AFP)

6 / 7

دسته ای از روباه ها با یکدیگر بازی می کنند، جمعه، 26 می 2023، در لوترویل. (AP عکس از/Julio Cortez)

7 / 7

مردم شاهد حرکتهلی کوپتر Marine Oneحامل جو بایدن، رئیس جمهور، از چمن جنوبی کاخ سفید در واشنگتن هستند، چهارشنبه، 31 مه 2023. بایدن در حال سفر به کلرادو است. (AP عکس از /Susan Walsh)

بحث و گفتگو