موجودات ناشناخته در اعماق اقیانوس آرام

به گزارش اسپوتنیک، منطقه کلاریون-کلیپرتون در اقیانوس آرام واقع شده است و وسعتی معادل 4.5 میلیون کیلومتر مربع بین هاوایی و مکزیک را در بر می گیرد. منطقه کلاریون-کلیپرتون دارای بیشترین تنوع زیستی در عمیق ترین نقاط اقیانوس آرام است که تا امروز بشر توانسته است از آن نمونه برداری کند.
Sputnik
1 / 13

سنجاب صمغی ("Psychropotes longicauda") در عمق 5100 متری بر روی رسوبات پرتگاهی در غرب منطقه کلاریون-کلیپرتون زندگی می کند . طول این حیوان حدود 60 سانتی متر است (از جمله دم)، با دست های قرمز (یا "لب ها") تغذیه می کند.

2 / 13

نمای نزدیک از دهان یک ستاره شکننده از APEI 7.

3 / 13

سولمیسوس اسپی

4 / 13

شقایق دریایی

5 / 13

یک گونه کرم تازه ناشناخته از APEI-4

6 / 13

یک اسفنج شیشه‌ای ساقه‌دار (کلاس: Hexactinellida) در حال رشد در دشت پرتگاه APEI 4. اسکلت شبکه‌ای یک اسفنج شیشه‌ای سیلیسی است، یعنی ساخته شده از شیشه فاصله بین دو نقطه لیزر 15 سانتی متر است.

7 / 13

یک سنجاب صمغی که روی کشتی عکس گرفته شده است. کفهای تغذیه کننده سرخ روشن (ساختار گل مانند) و زیر شکم آن دیده می شود.

8 / 13

یک خیار دریایی به طول 40 سانتی متر که توسط یک دستگاه کنترل از راه دور Lu'ukai جمع آوری می شود. این خیار دریایی، با 92 فوت، 7 لب و فرآیندهای سنبله متعدد، در عمق 3500 متری بالای یک کوه دریایی پیدا شد. با استفاده از 92 پودیا یا پا در امتداد بستر دریا راه می رود.

9 / 13

خیار دریایی Amperima sp. در بستر دریا در منطقه شکاف کلاریون-کلیپرتون شرقی.

10 / 13

یک سنجاب صمغی، لقبی که به Psychropotes longicauda، یکی از هزاران موجود تازه کشف شده در اعماق اقیانوس آرام داده شده است.

11 / 13

ستاره دریایی

12 / 13

یک خیار دریایی بزرگ، Psychropotes longicauda، در اعماق اقیانوس

13 / 13

ریلیکنتوس اسپی گونه جدیدی از راسته جدید Cnidaria که در ارتفاع 4100 متری در منطقه شکستگی کلاریون-کلیپرتون (CCZ) جمع آوری شده است که روی ساقه های اسفنجی متصل به گره ها زندگی می کند.

بحث و گفتگو