چندرسانه ای

هنرمندان شیک پوش آسیایی در جشنواره فیلم کن

گالری عکس اسپوتنیک به حضور هنرمندان برخی از کشورهای آسیایی در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن اختصاص دارد.
Sputnik
1 / 10

امیلی چونگ، طراح مد برای نمایش فیلم "کلوب صفر" در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن وارد فرانسه شد.

2 / 10

هنرپیشه ژاپنی هیناتا هیراگی، کارگردان ژاپنی کوره ایدا هیروکازو و بازیگر ژاپنی سویا کوروکاوا برای فیلم هیولا در هفتاد و ششمین دوره جشنواره فیلم کن ژست گرفتند.

3 / 10

ژان میشل ژار آهنگساز فرانسوی و همسرش گونگ لی بازیگر چینی برای نمایش فیلم "ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت" به هفتاد و ششمین دوره جشنواره فیلم کن آمدند

4 / 10

هنرپیشه کامبوجیایی شین یوبین برای نمایش فیلم "منطقه مورد علاقه" در هفتاد و ششمین دوره جشنواره فیلم کن

5 / 10

هنرپیشه ژاپنی تادانوبو آسانو، بازیگر ژاپنی ناکامورا شیدو دوم، بازیگر ژاپنی ریو کاسه، کارگردان ژاپنی تاکشی کیتانو، بازیگر ژاپنی هیدتوشی نیشیجیما و بازیگر ژاپنی نائو اوموری در طول یک فتوکال برای فیلم "Kubi" در هفتاد و ششمین دوره جشنواره فیلم کنژست گرفتند.

6 / 10

از چپ ساکورا آندو، ، ایتا ناگایاما و کارگردان کوره ایدا هیروکازو پس از خروج از اولین نمایش فیلم "هیولا"در هفتاد و ششمین دوره جشنواره فیلم کن برای عکاسان ژست می‌گیرند.

7 / 10

کلویی مایان بازیگر چینی در طول یک فتوکال برای فیلم "تنها رودخانه جاری می شود" در هفتاد و ششمین دوره جشنواره فیلم کن ژست می گیرد.

8 / 10

گونگ جون پس از اولین نمایش فیلم "ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت" در هفتاد و ششمین دوره جشنواره فیلم کن برای عکاسان ژست می گیرد.

9 / 10

فن بینگ بینگ بازیگر چینی برای شرکت در مراسم افتتاحیه و نمایش فیلم "ژان دوباری"در هفتاد و ششمین دوره جشنواره فیلم کن وارد می شود.

10 / 10

از سمت چپ جو جی هون ، کیم هی وون، لی سان کیون و تائه گون کیم کارگردان فیلم "پروژه سکوت" برای عکاسان ژست می گیرند.

بحث و گفتگو