داده نمایی

جشن روز جهانی کارگر با راهپیمایی ها و تظاهرات ها در کل جهان

تصاویری از روز جهانی کارگر در سرتاسر جهان را در گالری عکس اسپوتنیک ببینید.
Sputnik
1 / 12

کودکان در جشن روز کارگر در شهر ولادیواستوک روسیه

2 / 12

اعضای اتحادیه های کارگری مرکز هند (CITU) در تجمعی به مناسبت روز اول ماه مه در حیدرآباد، هند

3 / 12

معترضان در تظاهراتی در روز اول ماه مه (روز کارگر)، به مناسبت روز جهانی کارگران، بیش از یک ماه پس از آن که دولت قانون اصلاحات حقوق بازنشستگی را از طریق پارلمان تصویب کرد، در مارسی، جنوب فرانسه

4 / 12

اعضای کنفدراسیون اتحادیه‌های کارگری کره در یک راهپیمایی در روز اول ماه مه در سئول، کره جنوبی، دوشنبه، 1 مه 2023، شعار سر دادند.

5 / 12

حامیان حزب کمونیست قرقیزستان پرچم‌های قرمز را در مقابل بنای یادبود ولادیمیر لنین بنیانگذار اتحاد جماهیر شوروی در دست دارند. بیشکک ،1 مه 2023.

6 / 12

بازدیدکنندگان برای یک عکس یادگاری با یک ماکت اپرای چینی در خارج از مغازه ای در خیابان کیانمن ژست می گیرند. پکن، دوشنبه، 1 مه 2023

7 / 12

مردم در جشن روز کارگر در شهر ولادیواستوک روسیه

8 / 12

نوازندگان کوبه ای با پوشیدن لباس های سنتی لبنانی در راهپیمایی سالانه روز کارگر در بیروت. لبنان، دوشنبه، 1 مه 2023

9 / 12

یک مامور لباس شخصی با اعضای اتحادیه در هنگام راهپیمایی روز کارگر در استانبول، ترکیه، دوشنبه، 1 مه 2023، درگیر شد. پلیس ترکیه مانند سال های گذشته از رسیدن گروهی از تظاهرکنندگان به میدان اصلی استانبول جلوگیری و حدود 12 معترض را بازداشت کرد. خبرنگارانی که تلاش می کردند از انتقال اجباری تظاهرکنندگان به داخل ون های پلیس فیلم بگیرند، نیز عقب رانده یا بازداشت شدند.

10 / 12

یک معترض که ماسکی شبیه به رئیس‌جمهور فرانسه بر تن دارد، هنگام شرکت در تظاهرات روز اول ماه مه (روز کارگر) به مناسبت روز جهانی کارگران. بوردو، جنوب غربی فرانسه، اول مه 2023.

11 / 12

شرکت کنندگان در تظاهرات اول ماه مه در روز جهانی همبستگی کارگران در کیشینو روسیه.

12 / 12

مردم در جشن روز کارگر در شهر ولادیواستوک روسیه

بحث و گفتگو