روز اول آوریل: چگونه سیاستمداران، ورزشکاران و بازیگران شوخی می کنند

روز اول آوریل، در بسیاری از کشورها به عنوان یک روز ویژه با گفتن دروغ‌هایی به شوخی گرامی داشته می‌شود. اسپوتنیک تصاویری را از شوخی های سیاستمداران، ورزشکاران و بازیگران به معرض نمایش قرار می دهد.
Sputnik
1 / 12

شوخی پرزیدنت دونالد ترامپ هنگام ورود به یک گردهمایی مبارزاتی در پارک ستارگان ورزشی میشیگان، یکشنبه، 1 نوامبر 2020، در واشنگتن، میش، گویا خیلی سردش شده است.

2 / 12

جورج کلونی و بیل موری، بازیگران آمریکایی هنگام اکران فیلم "مردان آثار تاریخی" در شصت و چهارمین جشنواره فیلم برلیناله در برلین در 8 فوریه 2014 با هم شوخی می کنند.

3 / 12

شوخی بازیکنان آرژانتین با کاپ های جام جهانی در مراسم قدردانی از تیم قهرمان جام جهانی، پس از بازی دوستانه فوتبال بین آرژانتین و پاناما، در استادیوم مونومنتال بوئنوس آیرس، در تاریخ 23 مارس 2023.

4 / 12

ایلان ماسک بنیانگذار، مدیر عامل و مهندس/طراح ارشد اسپیس ایکس با خبرنگاران شوخی می کند و در یک کنفرانس خبری پس از آزمایش موشک فالکون 9 اسپیس ایکس برای نشان دادن وضعیت اضطراری کپسول وانمود می کند که به دنبال پاسخی برای یک سوال در تلفن همراه می گردد. مرکز فضایی کندی در کیپ کاناورال، فلوریدا، یکشنبه، 19 ژانویه 2020.

5 / 12

جف راس، از چپ، ریچارد بلزر، و جیم کری، سمت راست، قبل از جشن تولد 90 سالگی او در روز جمعه، 8 آوریل 2016، در نیویورک، با مجری جری لوئیس در کلوپ فریرز شوخی می کنند. بلزر، استندآپ کمدین قدیمی است که در نقش جان مونک در فیلم های "قتل: زندگی در خیابان" و "قانون و نظم" به یکی ازماندگار ترین کارآگاهان تلویزیون تبدیل شد.

6 / 12

برندگان آلمانی جایزه نوبل فیزیک کلاوس هاسلمان و جایزه نوبل شیمی بنجامین لیست پس از شرکت در سمپوزیوم نوبل در سفارت سوئد در برلین، آلمان، در 7 دسامبر 2021، شوخی می کنند و با مدال های جایزه نوبل شکلاتی ژست می گیرند.

7 / 12

تایسون فیوری و دیلیان وایت بوکسورهای سنگین وزن بریتانیایی در سالن Boxpark Wembley، در نزدیکی استادیوم ومبلی، لندن، جمعه، 22 آوریل 2022 در مورد قد خود شوخی می کنند.

8 / 12

برد پیت هنگام ورود به اولین نمایش فیلم "قطار گلوله" در پاریس، دوشنبه، 18 ژوئیه 2022، با اپراتورهای دوربین شوخی می کند.

9 / 12

کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی یوونتوس و فدریکو برناردسکی مهاجم ایتالیایی یوونتوس، هر دو با سر پوشیده از کف، پس از اینکه یوونتوس هشتمین قهرمانی متوالی "اسکودتو" ایتالیایی خود در سری آ 2018/19 ایتالیا را پس از قهرمانی در سری آ ایتالیا به دست آورد، شوخی می کنند و جشن می گیرند. مسابقه فوتبال یوونتوس و فیورنتینا در 20 آوریل 2019 در ورزشگاه یوونتوس در تورین.

10 / 12

ویلن دافو، بازیگر برتر، هنگام اکران فیلم "یک مرد تحت تعقیب" در نهمین دوره جشنواره فیلم رم در رم، شنبه، 25 اکتبر 2014، با کارگردان آنتون کوربجین شوخی می کند.

11 / 12

کاترین بریتانیا، دوشس کمبریج و شاهزاده ویلیام بریتانیا، دوک کمبریج در شروع مسابقه امدادی، در طول یک رویداد آموزشی برای تبلیغ خیریه "سران به همراه یکدیگر" ، در پارک المپیک ملکه الیزابت لندن، در 5 فوریه 2017.

12 / 12

پرزیدنت جو بایدن هنگام صحبت درباره لایحه زیرساخت های دو حزبی در اتاق ناهار خوری ایالتی کاخ سفید، شنبه، 6 نوامبر 2021، در واشنگتن، درباره اینکه کدام خبرنگار باید برای مطرح کردن سوال تماس بگیرد، شوخی می کند.

بحث و گفتگو