نشانه بد: در آمریکا صحبت از نشانه هایی از آغاز پایان بایدن شد

کارلسون، روزنامه نگار فاکس نیوز، در اختیار داشتن اسناد محرمانه توسط بایدن را "آغاز پایان" وی خواند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، به گفته تاکر کارلسون، گوینده فاکس نیوز، این واقعیت درباره جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده که اسناد طبقه بندی شده را در یک گاراژ ذخیره می کند، پایان کار او را نزدیک تر می کند.
مجری برنامه گفت: "در واقع، این آغاز آشکار پایان جو بایدن است. ما نمی توانیم آن را ثابت کنیم. آینده نامعلوم است، اما لعنت به آن، درخشان به نظر نمی رسد."
به گفته وی، دستیاران رهبر آمریکا همچنان به یافتن پشته هایی از اسناد به جا مانده از وی در مکان های مختلف ادامه می دهند. با این حال، دستیاران بایدن به جای از بین بردن شواهد، "اسنادی را برای وزارت دادگستری ایالات متحده ارسال می کنند."
اسناد محرمانه جدیدی روز پنجشنبه در خانه بایدن در ویلمینگتون پیدا شد. مجموعه دیگری از اسناد طبقه بندی شده قبلاً در یک مرکز تخصصی واشنگتن که با رئیس دولت مرتبط است، پیدا شده بود.
وزارت دادگستری ایالات متحده در حال بررسی این موضوع است که چگونه اسرار دولتی مربوط به دوره معاونت ریاست جمهوری بایدن در دفاتر و اماکن مسکونی که برای نگهداری آنها مناسب نبوده است، که رهبر کنونی آمریکا در زمانی که شخص خصوصی بود از آنها استفاده می کرد، ختم شد. وکلای شخصی رئیس جمهور قول همکاری کامل با تحقیقات را می دهند و ابراز اطمینان می کنند که ماهیت غیرعمدی اتفاق رخ داده است.
بحث و گفتگو