چندرسانه ای

صحنه هایی از تجمع مردم روسیه در حمایت از یکی از کارمندان اسپوتنیک + عکس

به گزارش اسپوتنیک، مارات قاسم، سردبیر "اسپوتنیک لیتوانی"، توسط سرویس های ویژه لتونی در ریگا به ظن نقض تحریم ها و جاسوسی بازداشت شد. در این تجمع مردم روسیه حمایت خود را از این خبرنگار نشان دادند.
Sputnik
1 / 5

دیمیتری کیسلیوف، مدیرکل گروه رسانه ای "روسیه امروز" و ماریا بوتینا، عضو کمیته امور بین الملل دومای دولتی روسیه، در تجمعی در حمایت از مارات قاسم، سردبیر "اسپوتنیک لیتوانی" که در ریگا بازداشت شده است، به سوالات خبرنگاران پاسخ می دهند. "مارات قاسم را آزاد کنید!" روبروی سفارت لتونی در مسکو.

2 / 5

دیمیتری کیسلیوف، مدیر کل گروه رسانه‌ای" روسیه امروز" و ماریا بوتینا عضو کمیته امور بین‌الملل دومای روسیه (مرکز) در یک گردهمایی در حمایت از مارات قاسم، سردبیر "اسپوتنیک لیتوانی "که در ریگا بازداشت شده است، "مارات را آزاد کنید"." قاسم!" روبروی سفارت لتونی در مسکو. سمت چپ: مدیر ارتباطات گروه رسانه ای بین المللی روسیه امروز" پیتر لیدوف-پتروفسکی

3 / 5

شرکت کننده ای در حمایت از مارات قاسم، سردبیر "اسپوتنیک لیتوانی" که در ریگا بازداشت شد، "مارات قاسم را آزاد کنید!" روبروی سفارت لتونی در مسکو.

4 / 5

دیمیتری کیسلیوف، مدیر کل گروه رسانه ای "روسیه امروز" ، در تجمعی در حمایت از مارات قاسم، سردبیر "اسپوتنیک لیتوانی" که در ریگا بازداشت شده است، به سوالات خبرنگاران پاسخ می دهد: "مارات قاسم را آزاد کنید!" روبروی سفارت لتونی در مسکو.

5 / 5

مدیر کل گروه رسانه ای" روسیه امروز " دیمیتری کیسلیوف (مرکز) و عضو کمیته امور بین الملل دومای دولتی روسیه ماریا بوتینا در یک گردهمایی در حمایت از مارات قاسم، سردبیر" اسپوتنیک لیتوانی" که در ریگا بازداشت شد، "مارات را آزاد کنید. قاسم!" روبروی سفارت لتونی در مسکو. سمت راست: سرگی کوچتکوف، معاون اول سردبیر گروه رسانه ای "روسیه امروز"

بحث و گفتگو