چندرسانه ای

تنهایی، ورزش، علاقه: چند دلیل برای رفتن مردم به کوه

کوه ها شگفت انگیز هستند. آنها از زمان های بسیار قدیم مردم را جذب می کردند و برای رسیدن به قله نیاز به تلاش زیادی از جانب فرد داشت.
Sputnik
1 / 13

پیاده روی در کوهستان همیشه یک سفر جالب و گاهی غیرقابل پیش بینی است. مسابقه اسلک لاین در کوه های استان مرکزی چین در هونان. شرکت کنندگان در لباس شخصیت های فیلم آواتار اجرا می کنند.

2 / 13

بسیاری به دنبال خلوت و آرامش در کوهستان هستند. در عکس: نمازگزاران مسلمان در کوهی در عربستان سعودی.

3 / 13

مردم فوران آتشفشان را در ایسلند تماشا می کنند.

4 / 13

پیاده روی در کوه فرصتی برای یادگیری لذت بردن از چیزهای ساده است. در عکس: زنی یک اسب سفید را در مرتعی در دره سوسامیر در کوه های تین شان، قرقیزستان می دوشد.

5 / 13

مانند یک برنده خود را حس کنید. در عکس: رامون کاترینر آکروبات سوئیسی در حین اجرای خود در "چرخ مرگ" در یک نمایش هوایی در مجاورت کوهی در سوئیس.

6 / 13

زمانی که به دنبال پاسخی برای پرسش‌های وجودی هستند به کوه می‌روند، کوه‌ها فرصتی برای ارزیابی مجدد ارزش‌ها و ایجاد "تنظیم مجدد" فراهم می‌کنند. با نگاه کردن به دنیا از بلندی کوه ها متوجه بی اهمیت بودن برخی از تجربیات و نگرانی های خود می شوید. تصویر: نمایی از دریاچه ای در آدیرونداکس، ایالات متحده آمریکا.

7 / 13

کوه ها تلاشی برای شناخت خود است. آنها شما را برای قدرت آزمایش می کنند، عشق به طبیعت را القا می کنند. تصویر: تور دو فرانس بین وال دیزر و بریانکن، در کوه های آلپ فرانسه.

8 / 13

کوه ها - این زندگی بدون آسایش معمول است، این تلطیف روح و تربیت انضباط است. در کوهستان می توانید "مهارت های بقا" را تمرین کنید. در عکس: یک زن هائیتی هیزم را در کوه های پاگنول حمل می کند.

9 / 13

کوه ها کار تیمی و غلبه بر مشکلات را با هم آموزش می دهند. تصویر: کشاورزان باواریایی گاوهای خود را از مراتع تابستانی برمی گردانند.

10 / 13

مناظر قله های کوه فوق العاده زیباست. این آسمان پر ستاره و اولین پرتوهای خورشید است که به نظر می رسد با دست می توان به آن رسید. عکس: یک روستایی با نوه‌اش در حال تماشای گاوهایش از تپه‌ای در حومه سرینگار، کشمیر، هیمالیا.

11 / 13

حیوانات در حال غلبه بر خود و مشکلات در مسیر صخره ای دشوار هستند. در عکس: گله ای از فیل ها در پرتوهای سپیده دم در پس زمینه کوه کلیمانجارو در تانزانیا راه می روند.

12 / 13

کوه ها مکانی برای مدیتیشن و تجدید منابع انرژی هستند. در عکس: دختری با لباس محلی، چیانگ رای، تایلند.

13 / 13

کوه ها درباره ماجراجویی هستند، عشق بزرگ به زندگی و ایمان به بهترین ها. در عکس: کوهنوردان با لباس بابا نوئل در کوه باخان در سئول، کره جنوبی.

بحث و گفتگو