رئیسی از ادامه سفرهای استانی خبر داد

رئیس جمهور ایران: دور دوم این سفرها به‌فاصله کوتاهی آغاز خواهد شد، از مردم و با مردم هستیم و خواهیم بود.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران به فعالیت‌ها و اقدامات دولت در یک سال گذشته در زمینه مهار کرونا، توسعه سیاست همسایگی، ایجاد توازن در سیاست خارجی، افزایش تجارت خارجی، ارتقای ذخایر استراتژیک کالای اساسی و همزمان تلاش برای خودکفایی و تنوع مبادی ورود کالاهای اساسی اشاره کرد و گفت: دولت با همراهی مردم توانست گام بلندی را در صیانت از جان و سلامت مردم بردارد و همزمان بدون استقراض از بانک مرکزی یا خلق پول، توسعه اقتصاد ملی و افزایش سرمایه‌گذاری در پروژه‌های کلان ملی را دنبال نماید.
وی با تأکید بر اینکه با وجود تحریم‌ها و تهدیدها دولت کار را با جدیت ادامه خواهد داد، افزود: با اعتقاد و اطلاع دقیق از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها می‌گویم که آینده برای کشور روشن است. امروز جنگ، جنگ اراده‌هاست و ملت ایران اراده کرده است بر دشمنان خود فائق آید و قطعاً خدای متعال هم کمک‌حال و یاریگر ملت ایران خواهد بود.
رئیس‌جمهور ایران با تأکید بر ضرورت استمرار سفرهای استانی دولت، اضافه کرد: سفرهای استانی را حتماً ادامه خواهیم کرد و دور دوم این سفرها به‌فاصله کوتاهی آغاز خواهد شد، از مردم و با مردم هستیم و خواهیم بود و به‌لطف خدا و با اتکاء به شعار "ما می‌توانیم"، مشکلات کشور حل خواهد شد.
بحث و گفتگو