به گزارش اسپوتنیک، بازگشت دوباره ایرج طهماسب، "برنامه مهمونی" و حضور عروسکهای جدید این برنامه با واکنش مثبت کاربران توئیتر فارسی و شبکههای اجتماعی مواجه شد و مخاطبان بسیاری در فضای مجازی با انتشار بخشهای مختلف مهمونی نسبت به پخش این برنامه اظهار خوشحالی کردند.
واکنشهای مثبت با پخش قسمت دوم و حضور پریناز ایزدیار به عنوان اولین مهمان ادامه داشت و در نهایت منجر به ترند شدن هشتگ مهمونی در توئیتر فارسی شد. "برنامه مهمونی" به صورت اختصاصی از نماوا در ایام تعطیلات نوروز، روزهای سه شنبه و پنجشنبه و بعد از تعطیلات نوروز پنجشنبهها ساعت ۲۰ منتشر میشود.
کاربران ایرانی زیادی از برنامه مهمونی استقبال کردند و این موضوع با توجه به ترند شدن نام این برنامه در توئیتر هویداست. بسیاری از کاربران عنوان میکنند سالهاست که با برنامههای ساخت و مجریگری ایرج طهماسب خاطره دارند و روزهای خوش گذشته را برایشان تداعی میکند. این کاربران عنوان میکنند هر بار از دیدن این برنامهها لذت میبرند.