به گزارش اسپوتنیک، تعداد هر چه بیشتر کاربران به دلیل عدم وجود ویژگی های جدید و جذاب برای مخاطبان "موزیلا فایرفاکس"، مرورگرهای دیگر را ترجیح می دهند.
آمار خود موزیلا نشان می دهد که این مرورگر محبوبیت خود را از دست می دهد: از سال 2019 تا اوایل سال 2022، فایرفاکس 30 میلیون کاربر فعال خود را از دست داد. و سهم بازار آن تنها 4٪ و در دستگاه های تلفن همراه - 0.5٪ است
ایرفاکس با وجود تبلیغ گشت و گذار ایمن در اینترنت با این مرورگر، در حال از دست دادن جایگاه خود به خصوص در مقابل رقیب اصلی خود، گوگل کروم است.