خطاب یک روحانی به نمایندگان مجلس: بعد از حجاب اجباری نوبت به زایمان اجباری رسید! +عکس

حجت الاسلام و المسلمین فاضل میبدی، با مخاطب قرار دادن نمایندگان مجلس به مخالفت با طرح ممنوعیت فروش اقلام پیشگیری از بارداری پرداخت.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه، حجت الاسلام و المسلمین فاضل میبدی، روحانی اصلاح قم، در توئیتی خطاب به نمایندگان مجلس و در واکنش به ممنوعیت فروش اقلام پیشگیری از بارداری نوشت: "‌بعد ازحجاب اجباری نوبت زایمان اجباری رسید. براساس مصوبه مجلس توزیع اقلام ضدبارداری ممنوع شد. درست است که جمعیت ایران به پیری می‌رود. مجلسیان برای مسکن و معیشت جوانان چه چاره‌ای اندیشیده‌اند؟ اقتصاد را درست کنید تا ازدواج و زایمان اختیاری داشته باشیم. مجلس از قیمت دارو و شیر و پوشاک چه می‌داند؟!"
کاربران عنوان می‌کنند بخشنامه‌ای که در راستای اجرای قانون "حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" صادر شده با وجود اینکه بسیار مورد انتقادات قرار گرفته است همچنان نیز ادامه دارد. بسیاری از این کاربران ضمن ابراز تاسف بسیار، عنوان می‌کنند چگونه ممکن است ایران را کشوری آزاد بخوانند و آشکارا زنان را به پذیرش چندهمسری، فرزندآوری به جای تحصیل و مواردی از این قبیل تشویق یا بهتر گفته شود، اجبار کنند؟!
این روحانی پیش‌تر نیز عنوان کرده بود مردم این اتفاقات و تصمیمات را از چشم روحانیت می‌بینند و بسیاری از این روحانیون از ترس اینکه در محله و بازار توهین، ناسزا و فحش نشنوند با لباسی غیر از لباس روحانیت بیرون می‌روند. بسیاری از کاربران هم خدا را شکر می‌کنند که بلاخره یک نفر حرف دل آنها را زد و توانست حرفشان را به گوش مجلسان برساند.
بحث و گفتگو