تنها با اين خوراکی فشار خون خود را تنظیم کنید

خوردن اسفناج به حفظ فشار خون طبیعی کمک می کند و از سوی دیگر برای قلب خوب است.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، لرا لاوسکی، متخصص تغذیه در روسیه درباره فواید زیاد اسفناج می نویسد.
لاوسکی در خصوص خوردن روزانه این سبزی می نویسد: "اسفناج انباری از مواد مغذی است. به ویژه برای افراد مبتلا به مشکلات قلبی عروقی مفید است، زیرا حاوی پتاسیم و منیزیم است. این مواد معدنی به حفظ فشار خون طبیعی و آرامش عضلات قلب کمک می کنند."
این متخصص با بیان اینکه اسفناج حاوی مقدار زیادی فیبر است به این معنی که بر حرکت روده ها اثر مثبت دارد و محصولی برای پیشگیری از یبوست است، گفت: خوردن اسفناج بر سلامت کل دستگاه گوارش تاثیر مثبت دارد.کاروتنوئیدها اسفناج و آنتی اکسیدان های این سبزی برای همه کسانی که به حفظ جوانی و سطح انرژی کافی در هر سنی اهمیت می دهند، بسیار اهمیت دارد. اسفناج باید به طور منظم مصرف شود.
خوراکی هایی که بیشتر از اسفناج دارای آهن هستند
اسفناج برای افرادی که اغلب بیمار هستند به عنوان منبع ویتامین C مناسب است که به حفظ ایمنی در دوره های بیماری کمک می کند. فراموش نکنید که اسفناج دارای اگزالات زیادی است و مصرف آن برای کسانی که مشکلات کلیوی دارند باید محدود شود.
پیش از این گزارش شده بود که متخصصان تغذیه از اسفناج به عنوان غذایی نام برده اند که می تواند بر بینایی و سلامت استخوان ها تأثیر مثبت بگذارد. چای سبز نیز مانند اسفناج خواص مشابهی دارد که از بروز مشکلات قلبی و دیابت نوع ۲ نیز جلوگیری می کند.
بحث و گفتگو