واکسیناسیون دانشجویان در ایران در چه زمانی صورت می‌گیرد؟

امین‌ناجی: اسامی کلیه دانشجویان دانشگاه به تفکیک مقطع تحصیلی به سازمان امور دانشجویان اعلام شده است.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایسنا»، دکتر محمد هادی امین ناجی، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در مورد واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه اظهار داشت که اسامی کلیه دانشجویان دانشگاه به تفکیک مقطع تحصیلی به سازمان امور دانشجویان اعلام و در سامانه ثبت شده و منتظر اعلام زمان از سوی این سازمان هستیم.

چقدر حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه های ایران افزایش خواهد یافت؟

وی در ادامه افزود: «حفظ سلامتی دانشجویان مهم ترین دغدغه دانشگاه است. پیگیری برای تسریع در روند دریافت واکسن قطعا انجام می شود و امید که به زودی بتوانیم کلیه دانشجویان را در سراسر کشور واکسینه کنیم. واکسیناسیون همکاران اداری و علمی استان تهران و سازمان مرکزی از هفته آتی آغاز می شود.

طبق پیگیری های اخیر تمامی اسامی در سامانه واکسیناسیون وزارت بهداشت ثبت شده و واکسیناسیون طبق برنامه زمان بندی انجام می شود. روند واکسیناسیون در استانها متفاوت است. دانشگاه پیام نور در هر استان باید ضمن هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان خود،سهمیه واکسیناسیون و زمان بندی لازم را دریافت و اعلام کند. خوشبختانه در دو استان در حال حاضر واکسیناسیون آغاز شده و امید که از هفته آتی در کل کشور اجرایی خواهد شد».

بحث و گفتگو