پاسخ ارتش ایران به درخواست دختر ۹ ساله سیستان و بلوچستانی +ویدئو، عکس

انتشار گسترده ویدئوی گریه و گلایه دختربچه بلوچستانی از نبود آب و امکانات، به نتیجه رسید.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، انتشار ویدئوی گلایه و گریه‌های یک دختر سیستان و بلوچستانی از اهالی روستای ملا دادی در فضای مجازی، ایرانیان بسیاری را متاثر کرد و کاربران فراوانی به این موضوع واکنش نشان دادند و از بی‌توجهی دولت انتقاد کردند که در ادامه واکنش‌ها و این انتقادات، نیروی زمینی ارتش، خدمات آب رسانی به مناطق روستایی استان سیستان و بلوچستان را بر عهده گرفت.


ارتش در این‌باره عنوان کرد: «با توجه به شرایط بحران آب در مناطق جنوب شرق کشور و نیاز مردم استان سیستان و بلوچستان به آب و همچنین انتشار فیلمی از گلایه و گریه یک دختربچه سیستان و بلوچستانی از کم آبی در منطقه محل زندگی خود، خدمات آب رسانی توسط نیروی زمینی ارتش در مناطق روستایی استان سیستان و بلوچستان و محل زندگی این دختربچه انجام شد.»


همچنین نیروی زمینی ارتش تانکرهای ۲۰۰ لیتری آب به روستاییان این مناطق اهدا کرده است. علاو بر این تیپ های ۱۸۸ و ۱۵۸ نیروی زمینی ارتش، خدمات پزشکی و درمانی به مردم مناطق روستایی شهرستان زاهدان، زابل و خاش نیز ارائه می‌دهند.


کاربران بسیاری از اینکه ارتش نیروی زمینی برای رفع مشکل آب آشامیدنی روستاییان سیستان و بلوچستان اقداماتی را انجام می‌دهد ابراز خوشحالی می‌کنند و از آنها تشکر می‌کنند. این کاربران امیدوارند مسئله‌ی آب آشامیدنی و سایر مشکلات مردم این منطقه حل شود و این موضوع برای همیشه حل و فصل شود. جمعی از عنوان می‌کنند می‌توان از فضای مجازی بهترین استفاده را برد و به این شکل برخی از مشکلات مردمی را حل کرد.

 

بحث و گفتگو