توبیخ خانم مجری جوان در پی حمله به دولت +ویدئو، عکس

مجری جوان برنامه "سلام تهران" بدون هماهنگی با سردبیر به انتقاد از دولت پرداخت که منجر به توبیخ وی شده است.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، بخشی از برنامه تلویزیونی "سلام تهران" در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود که در آن مجری این برنامه به انتقاد از دولت روحانی پرداخت و به دنبال اقدام وی حواشی تازه‌ای در فضای مجازی به راه افتاده است.


او درباره مجری برنامه "سلام تهران" و حواشی که در فضای مجازی به وجود آمده، گفت: «خانم قدسیه صالحی که از مجریان جوان و دغدغه‌مند سیما است، در برنامه "سلام تهران"، نتوانست بر اندوه و احساسات شخصی غلبه کند و بدون هماهنگی با سردبیر برنامه و خارج از چارچوب حرفه‌ای به بیان مطالبی پرداخت که به توبیخ نامبرده منجر شد.»


کاربران بسیاری در این مورد واکنش نشان دادند. برخی از کاربران در حمایت از خانم مجری عنوان می‌کنند او حرف حق و حرف دل مردم را زده است و نباید توبیخ شود اما متاسفانه صدا وسیمای ایران در دست مدیران بی‌سواد و مغرض اداره می‌شود و حرف حق مساوی با برکناری و اخراج است. برخی دیگر از کاربران معتقدند اگر در ایران هر فردی جایگاه خود را بشناسد و در همان جایگاه فعالیت کند و در امور دیگر دخالت نکند مشکلات کشور حل می‌شود. این کاربران عنوان می‌کنند دیواری کوتاه‌تر از دولت وجود ندارد که همه به انتقاد از دولت می‌پردازند و همین افراد اگر جرات دارند از دولت جدید نیز انتقاد کنند.

بحث و گفتگو