ستاد مردمی صلح در حمایت از رئیسی اعلام موجودیت کرد

ستاد مردمی صلح در حمایت از برنامه سیاست خارجی، حقوق بشر و حمایت از حقوق عامه و حقوق زنان، آیت الله رئیسی آغاز به فعالیت کرد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، ستاد صلح در حمایت از برنامه سیاست خارجی، حقوق بشر و حمایت از حقوق عامه و حقوق زنان، ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه ایران، در دولت سیزدهم آغاز به فعالیت کرد.

ثبت نام رئیس کل بانک مرکزی ایران در انتخابات ریاست جمهوری

در بیانیه مجودیت این ستاد آمده است: این ستاد در راستای حرکت به سمت تحقق دولتی که با اجماع ملی و دیپلماسی هوشمند و مبتکر که حتی یک لحظه را برای رفع تحریم های ظالمانه از دست نخواهد داد و با دیپلماسی برآمده از قدرت و توانایی‌ های داخلی، تعامل و رابطه دوستانه و مقتدرانه با دنیا، مخصوصا با همسایگان را با سرعت پیگیری می کند و دولتی که پاسدار آزادی بیان، قلم و حقوق اساسی همه شهروندان ایرانی بوده و متعلق به همه مردم ایران می داند، شروع به کار کرد.

همچنین آمده است: ما معتقدیم مسئله درجه یک بانوان و خانواده که در طول دهه ها به امری سیاسی تبدیل و دستاوردی برای جلب آرای زن شده است، این عنصر حیاتی اجتماع که نیمی از جامعه است و مادر نیمه دیگر، در دولت مردمی آیت الله رییسی به سرانجام نیکو و رضایت خاطر و آرام مهربانوهای سرزمین با اصالت ایران اسلامی خواهد رسید.

آن چه می بایست برای احقاق حقوق واقعی تمامی بانوان محقق شود و در سایه انفعال و اهمال دولت ها و بی اعتمادی آن ها علی رغم شعارها به توان و ظرفیت زنان معطل شده است، باقدرت و به پشتوانه همت عالی زنان سرزمین صلح و مهر شدنی است.

ستاد صلح با شورای مرکزی، محمد واحدی، سامان نیازی، سکینه السادات پاد اعلام موجودیت می نماید.

بحث و گفتگو