عاشق‌ترین زوجی که ۳۲ سال برای هم صبر کردند +ویدئو

کیومرث تیموری در کلیپی از سختی‌هایی که برای رسیدن به دختر مورد علاقه‌اش و ازدواج با او پشت سرگذاشته، می گوید.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، در روستای بره کلک کشماهور از توابع شهرستان کوهدشت استان لرستان، دختر و پسری از سال ۶۸ به هم علاقه داشتند و اتفاقاتی سبب شد تا این دو نتوانند باهم ازدواج کنند. این زوج بالاخره توانستند پس از ۳۲ سال در روز نیمه شعبان سال ۱۴۰۰ با وساطت ریش‌سفیدان و بزرگان روستا و منطقه و امام جماعت به هم برسند و باهم ازدواج کنند.

کیومرث تیموری به یاد دارد که سال ۸۳، خانواده عمه‌اش از او شکایت کردند و او ۳۵ شب در بازداشتگاه خوابید. آنها شرط کردند که اگر از این ازدواج منصرف شود، رضایت می‌دهند وگرنه باید به زندان برود. این عاشق وفادار زندان را انتخاب کرد چون می‌دانست دل دخترعمه‌اش با او است و باور داشت که دل به دل راه دارد، بنابراین دست از این عشق نکشید. در نهایت او با وساطت و تلاش‌های بسیار امام جماعت روستای خود توانست با معشوقه خود ازدواج کند و برای نخستین بار پس از ازدواج کلمه دوستت دارم را از زبان معشوقه خود بشنود.
کیومرث تیموری در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد که والدین نباید برای ازدواج فرزندان خود از کودکی تصمیم بگیرند بلکه باید اجازه دهند که اول بچه‌ها بزرگ شوند، بعد خودشان تصمیم بگیرند.

بسیاری از کاربران معتقدند که هم برای این زوج خوشحال شدند که به هم رسیدند و هم با سختی های آنان غصه خوردند.
عده‌ای از کاربران نیز عنوان کردند که این زوج پدر و مادر سختگیری داشتند و بهترین روزهای زندگی آنان و زندگی خوبی که می توانستند در این سال ها داشته باشند را با لجبازی از آنها گرفتند. گروهی دیگر نیز عنوان کردند که این عشق، عشق واقعی و حقیقی است.

بحث و گفتگو