تعریف یارانه جدید برای افراد ساکن در مکان های فاقد گاز طبیعی + عکس، ویدئو

مجلس در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده مصوب کرده که وزارت نفت و کشور توسط سازمان برنامه ‌وبودجه یارانه خرید گاز مایع در هر ماه پرداخت کند!
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، براساس مصوبه قرار است به هر یک از خانوارهای ساکن مناطق فاقد لوله‌کشی گاز طبیعی به‌طور میانگین، یارانه‌ای معادل ۳۳ کیلوگرم گاز مایع در هر ماه تعلق گیرد. این یارانه متناسب با تعداد اعضای خانوار، فصول سرد و گرم سال و محل سکونت دائم آنها در مناطق سردسیر و گرمسیر متغییر است و فقط به خانوارهایی که در مناطق فاقد لوله‌کشی گاز طبیعی ساکن هستند پرداخت می‌شود.

بسیاری از کاربران معتقدند که این حرکت نوعی تبلیغ برای انتخابات ریاست جمهوری است. بعضی از کاربران بر این عقیده هستند که به جای پرداخت یارانه بهتر است تا برای آنان گاز وصل کنند تا راحت تر زندگی کنند. این دسته از کاربران معتقدند که پرداخت یارانه سبب جیره خور کردن مردم و تنبل کردن آنان می شود. در مقابل عده ای از کاربران از این حرکت استقبال کردند و معتقدند که تا به امروز عده ای از مردم نه گاز داشتند و نه یارانه آن. با این حرکت حداقل برای عدم دریافت گاز مایع به صورت لوله کشی، یارانه دریافت می کنند.

خارج از خبرهاایران
بحث و گفتگو