چهار دلیل برای اینکه چرا روس ها کشورشان را دوست دارند از دیدگاه وبلاگ نویس چینی

به عقیده نویسنده مقاله منتشره در پرتال چینی Sohu ، روس ها بطور ذاتی و از همان زمان زاده شدن به کشور خود افتخار کرده و از تعلق به آن احساس غرور می کنند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، این وبلاگ نویس معتقد است که اولین دلیل عشق روس ها به وطن خود طبیعت روسیه و تنوع و پهناوری آن است. وی خاطرنشان کرد: فقط در روسیه می توانید جنگلهای بی پایان سیبری ، کوههای سفید و پوشیده از برف آلتای ، دریای رمانتیک بالتیک ، کوههای باشکوه قفقاز ، یخچال طبیعی چشمگیر بولوس و غار یخی کونگور را مشاهده کنید.

روس ها یک بار دیگر ناجی بشر می شوند

دلیل دوم تاریخ است. تاریخ روسیه از مجموعه ای غنی از حوادث شادی آور و غم انگیز تشکیل شده است. نویسنده می نویسد ، روس ها به تاریخ پر پیچ و خم کشور خود افتخار می کنند ، با گذشت زمان آنها روش خود را برای از سر گذراندن مشکلات را ایجاد کرده اند: پذیرش غم و اندوه ، ناامید نشدن و ادامه حرکت به جلو.

وبلاگ نویس چینی معتقد است که بینش و ذهنیت روسها نیز به همین اندازه بی نظیر بوده و خصوصیات کاملاً متضادی را در هم  آمیخته و روح روسی را تشکیل می دهد.

وی در پایان می نویسد خانه، دلیل اصلی عشق روس ها به کشورشان است. محل زندگی آنها خانه آنهاست که روحشان  را گرم و خشنود می کند.

بحث و گفتگو