عصبانیت بانوی بازیگر پیشکسوت ایرانی از قضاوت‌های مردم در برنامه شام ایرانی +ویدئو، عکس

مریم امیرجلالی از حواشی برنامه شام ایرانی می گوید!
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، برنامه شام ایرانی به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب مدتی است که از شبکه نمایش خانگی پخش می شود و مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در آخرین فصل از این برنامه، مریم امیرجلالی، فلور نظری، بهاره رهنما و شهرزاد کمال زاده شرکت داشتند که حواشی زیادی اتفاق افتاد و با نظرات و قضاوت های مردم همراه شد.

او در ادامه توضیح داد که تمام صحبت‌ها و شوخی هایی که در این برنامه انجام شد در سریال‌ها و فیلم‌های ایرانی هم گفته می شود.
مریم امیرجلالی در صحبت ‌های خود اعلام کرد که در پاسخ به افرادی که حرف‌های نامربوط و نادرست می زنند، عکسی از شهرزاد کمال‌زاده را در صفحه شخصی خود گذاشتم و در زیر آن نوشتم که او بدست من کشته شد.

گروهی از کاربران معتقدند که مریم امیرجلالی بازیگر خوب و رکی هست و چیزی در دل نگه نمی‌دارد برای همین مورد قضاوت مردم قرار می گیرد. عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که حرف‌های مریم امیرجلالی به شهرزاد کمال‌زاده شوخی و طنز نبوده بلکه به نوعی توهین محسوب می شود چرا که زبان او بسیار تند و تیز است. بعضی از کاربران نیز معتقدند که وقتی فردی بازیگر شده و مشهور می شود، باید ظرفیت حرف‌های مختلف مردم را نیز داشته باشد و از آن نرنجد. به گفته این دسته از کاربران، مردم به مریم امیرجلالی حرف‌های خوب هم زده اند و این اوست که انتخاب می کند از کدامیک تاثیر پذیرد.

بحث و گفتگو