عدم مذاکره گزارشگر محبوب با شبکه‌های معاند جمهوری اسلامی ایران +عکس

فردوسی پور هیچ دستمزدی از AFC دریافت نکرده و فقط از سر علاقه به مردم ایران گزارش بازی را انجام داده است!
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، پس از گزارشگری عادل فردوسی پور و پخش آن از اینستاگرام AFC فضاهایی علیه این گزارشگر مردمی فوتبال در رابطه با ارتباط او با شبکه‌های معاند ایجاد شده است.


او در پاسخ به برخی شایعات پیرامون سفرش گفت: بر خلاف این شایعات مغرضانه که پیش‌تر هم به اشکال مختلف دیگر صورت گرفته، من برای گزارش این بازی هیچ دستمزدی نه از AFC و نه از هیچ مقام و نهاد دیگری دریافت نکردم. همچنین با هیچ شبکه فارسی زبان آنور آبی مذاکره نکرده و نمی‌کنم.

فردوسی پور در ادامه عنوان کرده است که همیشه افتخارم این بوده که برای مردم عزیز کشورم کار کرده و تنها از سر علاقه به حرفه‌ام و برای مردم کشورم گزارش کرده‌ام. گذر زمان علت این فضاسازی‌های هدفمند را روشن خواهد کرد.

گفته شده است که این دیدار که روز شنبه از طریق اینستاگرام AFC پخش شد، طبق آمار منتشر شده بیش از چهار میلیون و ششصد هزار بیینده منحصر به فرد در مجموع بازی را از این طریق تماشا کردند و رکورد لایو اینستاگرام با بیش از تماشای همزمان هشتصد هزار نفر شکسته شد.

بسیاری از کاربران عنوان کردند که ناگهان از خواب بیدار شدند و دیدند که عادل خان فردوسی پور از قطر گزارش می کند. این دسته از کاربران معتقدند که به نظر ما ناگهان بنشینید و در مورد رفتارتان با اسطوره ها و افراد و نحوه برخوردتان فکر کنید. گروهی از کاربران عنوان کردند که برنامه سازی را از عادل گرفتید بعد چگونه بیاید و گزارشگری انجام دهد!!!!

عده ای از کاربران نیز معتقدند که از صحبت های مدیران شبکه 3 ایران و عدم قبولی گزارشگری از سوی عادل فردوسی پور تعجب کرده اند.

خارج از خبرهاایران
بحث و گفتگو