جانز هاپکینز: شمار تلفات کرونا در آمریکا به 318 هزار نفر رسید

طی 24 ساعت گذشته دست‌کم یکهزار و ۵۰۸ مورد جدید مرک بر اثر ابتلا به کرونا به ثبت رسیده است.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دست‌کم یکهزار و ۵۰۸ مورد جدید، شمار قربانیان کروناویروس در ایالات متحده به مرز 318 هزار نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت گذشته، با ابتلای دست‌کم ۱۸۴ هزار و ۴۸۹ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به ۱۷ میلیون و ۸۴۰ هزار و ۸۰ نفر رسید.

مجوز استفاده از واکسن "مدرنا "علیه کرونا در آمریکا صادر شد

مقایسه جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جان هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد شمار مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس ناشناخته در آمریکا تاحدودی کاهش داشته است.

طبق آخرین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، دستکم ۷۶ میلیون و ۷۹۴ هزار و ۱۸۱ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند و از آن میان یک میلیون و ۱۹۲ هزار و ۵۷۸ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و دستکم ۴۳ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۳۵۰ نفر بهبود یافته‌اند.

آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در جهان را دارد و پس از آن هند با ۱۰ میلیون و ۵۶ هزار و ۲۴۸ مورد ابتلا و ۱۴۵ هزار و ۸۴۳ مورد فوتی و برزیل با ۷ میلیون و ۲۳۸ هزار و ۶۰۰ مورد ابتلا و ۱۸۶ هزار و ۷۷۳ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ قرار دارند.

بحث و گفتگو