هشتگ ترامپ پوشکی ترند جهانی شد +عکس

واکنش گسترده کاربران به احتمال استفاده ترامپ از پوشک مخصوص بزرگسالان سوژه خنده و ترند جهانی شده است.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، انتشار تصاویری از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در یک نشست خبری که پشت میز کوچکی نشسته بود و به خاطر احتمال استفاده او از پوشک بزرگسالان نشستن او حالت خاصی به خود گرفته بود حاشیه‌‌ساز شد و مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

کاربران بسیاری با هشتگ DiaperDon به این موضوع واکنش نشان می‌دهند و این اتفاق را سوژه خنده خود در صفحات اجتماعی کرده‌اند. جمعی از کاربران کاریکاتورهایی که در این رابطه منتشر شده‌ و ترامپ را به شکل‌های خنده‌دار و کودکانه به تصویر کشیده است را دست به دست می‌کنند.

از طرفی موج این واکنش‌‌ها دونالد ترامپ را خشمگین کرده است و باعث شد وی در توئیتی نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد. او در توئیتی نوشت: «به خاطر امنیت ملی آمریکا باید جلوی ترند شدن این هشتگ گرفته شود.»

کاربران آمریکایی با جملات آمیخته با طنز به این موضوع واکنش نشان می‌دهند. برخی از کاربران کوچکی میز را با لانه موش و برخی آن را با میز بزرگ بایدن مقایسه می‌کنند و می‌گویند وقتی میز اندازه بزرگسال پیدا نمی‌شود و مجبور می‌شود روی میز کوچک بنشیند.

توصیف جمعی از کاربران نیز این است که مردی کوچک، با مغزی کوچک، دستانی کوچک، میزی کوچک و زمان کمی که از ریاست جمهوری‌اش مانده است.

کاربرانی که به حالت نشستن غیرعادی ترامپ اشاره می‌کنند، عنوان می‌کنند چرا او از پوشک استفاده می‌کند و اگر این واقعیت داشته باشد عالی می‌شود.

بحث و گفتگو