کنیسه ای در نیویورک به خاطر عروسی با چند هزار مهمان جریمه شد + ویدئو

بیل دبلاسیو ، شهردار نیویورک اعلام کرد مقامات این شهر کنیسه یهودیان حسیدی را که در آن عروسی برگزار شده بود و چند هزار نفر با نقض محدودیت های ناشی از ویروس کرونا در آن شرکت کردند جریمه می کنند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، شهردار نیویورک  در مصاحبه با شبکه تلویزیونی NY1  گفت: " بنا به شواهد موجود  برای پنهان کردن این جشن عروسی تلاش شده و این کاملاً غیرقابل قبول است. بلافاصله ابلاغیه درباره جریمه  15 هزار دلاری به این مکان ارسال می شود و ممکن است این کار عواقب دیگری نیز به دنبال داشته باشد."

​طبق گزارش رسانه ها ، چندین هزار نفر در عروسی به میزبانی جامعه یهودیان حسیدی در منطقه ویلیامزبورگ  بروکلین در 8 نوامبر شرکت کردند. به گفته شهردار ، مقامات اطلاعات دقیقی در مورد تعداد مهمانان ندارند ، اما عروسی "خیلی بزرگ بود". در ماه اکتبر ، مقامات نیویورک به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا ، در برخی از محله های بروکلین و کوئینز ، که بسیاری از یهودیان ارتدکس در آن زندگی می کنند ، محدودیت های بیشتری  اعمال کردند. از جمله کار شرکت ها و تعداد مراجعان به عبادتگاه ها محدود شد.

در جریان اولین موج ویروس کرونا در ایالات متحده که در بهار اتفاق افتاد ، نیویورک مرکز این همه گیری  بود. در بدترین روزها در ایالت نیویورک ، بیش از 700 نفر در روز جان باخته و بیش از 3 هزار نفر در بیمارستان بستری می شدند.

بحث و گفتگو