واکنش کاربران نسبت به انتخاب مدیرعامل جدید تیم پرسپولیس +عکس

جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل تیم پرسپولیس انتخاب شد!
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، پس از استعفا و جدایی مهدی رسول پناه از تیم پرسپولیس تهران، جعفر سمیعی ظفرقندی، مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس انتخاب شده است.

بسیاری از هوادارن تیم پرسپولیس معتقدند که مدیرعامل این تیم باید سابقه ورزشی داشته باشد و یا حداقل موفقیتی در فوتسال یا فوتبال کسب کرده باشدو عده ای از هواداران تیم استقلال نیز عنوان کردند که تیم آنان سه ماه است که مدیرعامل ندارد اما برای تیم پرسپولیس پس از دو روز به سرعت مدیرعامل انتخاب می شود.
عده ای از کاربران نیز معتقدند که در چند سال گذشته برای دومین بار است که مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب می‌شود و باید دید سمیعی چه عملکردی از خود به جای خواهد گذاشت.
بعضی از کاربران نیز عوان کردند که روی اهداف و بیانات سمیعی به هیچ عنوان نمی‌توان حساب کرد چرا که بعضی‌ها با شعار مدیریت مدرن آمدند و بعضی دیگر با مناصب مشابه ایشان برای مدیریت مالی پرسپولیس اما چندین میلیون دلار پرسپولیس ناپدید شد و هیچ‌گاه تکلیفش مشخص نشد و چیزی نمانده بود که میز و صندلی باشگاه را برای پرداخت مطالبات برانکو بفروشیم.
خارج از خبرهاایران
بحث و گفتگو