واکنش‌های کاربران به درخواست امام جمعه شهر اصفهان برای برخورد با بد حجابان +عکس، ویدئو

اظهارات امام جمعه اصفهان در مورد ناامن کردن فضا برای کسانی که حجاب را در ایران رعایت نمی‌کنند، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های اجتماعی داشته است.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، اظهارات یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان در هفته‌ی گذشته در دیدار با مسئولان نظامی و امنیتی و درخواست برای برخورد با بدحجابی و ایجاد فضای ناامن برای کسانی که حجاب را رعایت نمی‌کنند، واکنش‌‌ها و انتقادات کاربران را به دنبال داشته است که برای بسیاری از این کاربران یادآور ماجرای اسیدپاشی به زنان در اصفهان در سال ۹۳ است.

بسیاری از کاربران با اشاره به ماجرای اسیدپاشی اصفهان و انتشار تصاویر قربانیان این حادثه، سخنان امام جمعه اصفهان را خشونت علیه زنان می‌دانند و عنوان می‌کنند ایشان باید منظور خود را از ناامنی بیان کنند و صراحتا اعلام کنند مشمول اسیدپاشی نیست.

علی مجتهدزاده، وکیل دادگستری نیز با اشاره به این رویداد نوشت که «در صورت ارتکاب هر گونه اقدام خودسرانه عليه زنان امام جمعه اصفهان باید پاسخگو باشد.»

برخی از کاربران با کنایه عنوان می‌کنند البته که باید برای بدحجابان ناامنی ایجاد کرد و برای دزدی و اختلاس آقازاده‌ها امنیت، تا در کمال آرامش سرمایه‌های ایران را به خارج از کشور ببرند. این کاربران خشمگین از اینکه هستند که عاملان این جنایت هنوز شناسایی نشدند.

 

بحث و گفتگو