سریال شبکه خانگی دل و انتقادهای وارده به آن +عکس، ویدئو

با پایان یافتن سریال شبکه خانگی دل بسیاری از هنرمندان و کاربران نسبت به آن واکنش نشان دادند!
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، سریالی از شبکه خانگی در ایران منتشر شده است که دل نام دارد و با پایان یافتن آن واکنش های زیادی از سوی کاربران به همراه داشته است. البته این سریال در زمان پخش حاشیه های بسیاری داشته و انتقاد های زیادی به ریتم کند داستان این سریال وارد شده است. این سریال به کارگردانی منچهر هادی از شبکه خانگی پخش شده است.

 

او همچنین در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت که "ممنونم از دست اندركاران و همكارانم در سريال دل كه همگى به من كمک كردند و روزهاى خاطره انگيزى را برايم رقم زدند. ممنونم از تمام كسانى كه اين كار را ديدند و با نظر لطف و نگاه مهربانشان مارا تشويق كردند. ممنونم از تمام منتقدين به اين سريال كه نكات مهمى را يادآورى كردند و اميدوارم اگر عمرى باقى بود در مسير حرفه اى خودم بتوانم آنها را بكار ببندم. ممنونم از خانواده عزيزم كه در تمام دوران فيلمبرداى از دختر كوچكم مراقبت كردند تا من بتوانم با كمترين نگرانى براى نقشم تلاش كنم. و ممنونم از منوچهر هادى عزيز كه در اين راه با تمام دشواريهايش به من اعتماد كرد و همراهم بود . والبته آنقدر وارسته و پيراسته نشدم تا از كسانى كه با الفاظ زشت و زننده توهين ميكنند تشكر كنم اما آنها هم به من قدرت شكيبايى و ناديده انگاشتن را آموختند پس برايشان آرزوى دلى آرام و روانى آسوده دارم"
بسیاری از کاربران ضمن خسته نباشید به دست اندرکاران سریال دل معتقدند که این سریال می توانست در 20 قسمت تمام شود و نیاز به 40 قسمت نبود. صحنه ها، دیالوگ ها و یادآوری های تکراری این سریال را بسیار طولانی و خسته کننده کرد. به گفته این دسته از کاربران اگر ریتم سریال تند تر می بود جذاب تر می شد. در مقابل عده ای از کاربران معتقدند که سریال دل بسیار زیبا و پرشوق و هیجان بوده است. به گفته این دسته از کاربران، کسانی که به این سریال انتقادهای تند و تیز دارند و معتقدند که وقت و هزینه خود را تلف کردند، می توانستند صلا آن را خریدری نکرده و نگاه نکنند.
خارج از خبرهاایران
بحث و گفتگو